3 סימנים שקיימת אצלכם נזילה סמויה

סמוי מהעין יש בו ברכה? לא כשמדובר בנזילות. נזילה היא עניין רציני אשר יש לטפלו בכובד ראש, לעיתים בעזרת איש מקצוע, בעיקר כשהיא סמויה. אז מה היא בכלל הנזילה הסמויה הזו? יתכן ובדירתכם האהובה מופיעים סימנים מוזרים לאחרונה – ריח עובש כבד, רטיבויות בקירות ובעיות בידוד, יתכן ובמקרה גם חשבון המים שלכם התנפח בהתאם, להלן 3 סימנים שקיימת אצלכם נזילה סמויה.

 

חשבון מים שמן ונפוח

אחד הסימנים הבולטים ביותר לאיתור נזילה סמויה הוא כמובן – חשבון מים גדול. כן, אפילו אם ממש חסכתם במים החודש. זאת מכיוון שעל אף שסגרתם את כל הברזים, הורדתם מים באסלה בהתאם להוראות שימוש חסכוניות וסגרתם את הברז בין חפיפת השיער לרחיצת הפנים, מים המשיכו לנזול בביתכם. יתכן שצינור פנימי התפוצץ ודלף או לחילופין, הצנרת בביתכם כבר ישנה ושחוקה, מלאה באבנית וחלודה.

 

ריח משונה

סממן נוסף לנזילה סמויה הינו ריח. גם אם אתם גרים בבית הכי מבריק בשכונה, מאוהבים באקונומיקה והחג האהוב עליכם הוא פסח – רק בגלל הניקיונות, יתכן ותבחינו בשינוי הריח הרגיל בביתכם. הופעת ריחות של מים ועובש נפוצים מאד כאשר מדובר בנזילה סמויה. חשוב להזכיר כי עובש עלול לפתח אלרגיות ומסוכן בעיקר עבור תינוקות ומי שסובל ממערכת חיסונית חלשה ולכן אל תהססו לקרוא לאיש מקצוע שיבדוק ויאשש/יפריך את חשדכם.

 

פגיעה ביסודות הבית

מעבר לנזק הכלכלי של נזילה סמויה וריח הרטיבות והעובש החריפים, לנזילה סכנות נוספות; כתמי רטיבות (בדרך כלל בתקרה ובקירות) ופגיעה בבידוד ומאזן הטמפרטורות בבית. נזילות עלול לפגוע ביסודות הבית ולהחלישן מה שיפגע כמובן בדירה הנוכחית אך גם עלול להתפשט לדירות הסמוכות במידה ואתם גרים בביניין וליצור נזק בקנה מידה רציני.

 

אז איך מטפלים?

כפי שהבנו, נזילות עלולות להיות דבר מסובך וחמקמק ביחוד אם מדובר בנזילה סמויה, הדבר עלול ליצור נזק גדול מימדים, הן בדירה שלכם והן בבניין. לעיתים, כשמדובר בנזילות מסוג זה רצוי ומומלץ להעזר באיש מקצוע מהימן ויסודי ולא לסמוך על עצמנו. איתור נזילות משה שליו שנים רבות בתחום ומסוגל לאתר כל נזילה במקומות שאולי לא חשבתם לבדוק – בצנרת ובביוב, בעזרת כלים מקצועיים וניסיון רב הוא מאתר נזילות גם בעזרת רחפן, גז, מצלמה טרמית ובעוד שיטות רבות, מגוונות ומתקדמות.

 

ים של דמעות בשתי עיני?

לסיכום, במידה ואתם אכן חושדים בנזילה סמויה בביתכם – אל דאגה, אין שום סיבה להכנס לפאניקה או לפרוץ בבכי, איתור נזילות משה שליו תמיד כאן לטפל בכל בעיה. זכרו לסמוך על עצמכם, אתם מכירים את ביתכם טוב מכולם ולכן יתכן שתבחינו ראשונים בנזילה אפילו אם טרם בדקתם את חשבון המים החודש, שימו לב לריחות חריגים ולהופעת כתמי מים ורטיבויות ברחבי הבית.

צינור

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים