אילו סוגי רשתות יונים מומלצות?

רשתות למניעת כניסת יונים הן דרך פתרון נפוצה כיום לבעיית היונים. אם תרצו להתקין רשת כזו בביתכם, תצטרכו לבחור מבין מספר סוגים של רשתות שונות. מה ההבדלים? ואיך תדעו להתאים את הרשת לצורך שלכם? על כך נפרט במאמר זה. 

 

איך בוחרים סוג רשת נגד יונים?

רובנו לא מבינים את ההבדלים בין סוגי הרשתות, וכל רשת יונים נשמעת לנו אותו דבר. אך במציאות לא כך הדבר, ולכל רשת יש את היתרונות ואת החסרונות שלה. כדאי לבחור את הרשת המתאימה גם לפי המקום בו אתם מתקינים את הרשת וכן גם על פי עמידות ומחיר. בסופו של דבר כל סוגי הרשתות מונעות את כניסת היונים וההבדלים הם בעיקר נוגעים להתקנה ולמשך הזמן בו הרשתות יהיו יעילות.

 

רשת פוליאתילן

רשת פוליאתילן היא הרשת הנפוצה ביותר נגד יונים. מדובר ברשת סטנדרטית למראה, העשויה מחומר הפוליאתילן. הפוליאתילן הוא חזק במיוחד, מה שהופך אותו לכל כך פופולארי. אם אתם חוששים שהרשת לא תחזיק לכם, וכי היא תתבלה או תיהרס בגלל תנאי מזג האוויר, עדיף לכם לבחור ברשת פוליאתילן. יתרון נוסף של רשת זו היא העובדה כי אין שום בעיה לחשוף אותה לשמש, ואין חשש כי היא תיהרס בגלל חשיפה זו.

 

רשת פלסטיק

רשת פלסטיק היא גם מסוג הרשתות הנפוצות נגד יונים. מדובר ברשת פשוטה מאוד, שגם דרך ההתקנה שלה נעשית בצורה פשוטה יחסית. החיסרון של רשת זו היא שהיא פחות עמידה מרשת הפוליאתילן, ופחות חזקה ממנה, כמו כן היא בעלת מראה גס יחסית ולא אסתטי. היתרון המרכזי שלה הוא המחיר הזול והנוחות של ההתקנה.

 

רשת שקופה

הרשת השקופה היא הרשת הכי פחות עמידה מבין רשתות היונים. היתרון שלה הוא כאמור שהיא שקופה ואינה פוגמת במראה הבית. לא מומלץ לבחור בסוג רשת זה מפני חוסר העמידות והחשש שתיאלצו להחליף אותה במהרה. אם אתם מחפשים רשת שבראש ובראשונה תמנע את כניסת היונים, עדיף שתבחרו באחת משתי הרשתות האחרות.

 

מה הרשת הטובה ביותר נגד יונים?

כאשר אתם בוחרים רשת נגד יונים אתם צריכים לקחת בחשבון את כל הגורמים שצוינו כאן. אם אתם צריכים להתקין את הרשת שלכם במקום שיהיה חשוף לשמש, שימו לב שאתם בוחרים את הרשת המתאימה שתוכל לעמוד בפני הקרינה. אם הדבר העיקרי עליו אתם מסתכלים הוא אסתטיות, קחו בחשבון שפעמים רבות ההגנה לא תהיה מיטבית ותצטרכו להחליף את הרשת לעתים תכופות יותר.

חשבו מה הקריטריון החשוב ביותר עבור הרשת שלכם ועל פי כך תבחרו את הרשת המתאימה לביתכם ולצורך שלכם.

אם אתם לא בטוחים, מומלץ להתייעץ עם חברת התקנת הרשתות על מנת לשמוע חוות דעת מקצועית שתעזור לכם לבחור ברשת הנכונה בשבילכם.

רשתות יונים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים