3 סוגי חליפות בר מצווה מגניבות

אירוע הראשון שחוגג נער בחייו הוא בר המצווה.

זהו אירוע מרגש ומכובד שבמסגרתו כל נער היה רוצה להיראות במיטבו ולהתלבש בצורה מרשימה ועם זאת מגניבה.

קבלו 3 סוגי חליפות מגניבות לבר מצווה.

 

1 – החליפה הקלאסית לבר המצווה

חליפות בר מצווה הן חליפות בהן נערים צריכים להרגיש מצד אחד קלילים ומצד שני מרשימים ומכובדים לרגל האירוע. זהו השלב שהם עוברים מילדות לבגרות ורוצים להיראות במיטבם ולהרגיש בנוח. בעבר היו תופרים לחתני בר המצווה חליפות כבדות ומהודרות שהעניקו להם מראה מבוגר ולא כולם הרגישו בהם נוח. כיום החליפות יותר קלילות, עשויות מבדים נושמים ומאפשרים לנערים לנוע בנוחות ולהיראות בגילם. גם החליפות הקלאסיות עברו לגזרות חדשניות ואיכותיות המשדרות ביטחון ובשביל הגיל הצעיר הן נראות די מגניבות. אלו חליפות מחויטות שמותאמות ונתפרות לנערים בהתאמה אישית על פי מידותיהם מבדים נעימים ואיכותיים איתם הם יכולים לנוע, לרקוד ולהתרוצץ מבלי להזיע או להרגיש כבדים.

 

2 – החליפה הספורטיבית המושלמת

ישנם נערים המעדיפים חליפות ספורטיביות המתאימות לאופי ולטעם שלהם וחשוב להקשיב להם כאשר הם בוחרים את החליפה. אלו חליפות מגניבות מכיוון שלא צריך ללבוש אותן קומפלט. מספיק ללבוש מכנסי ג'ינס מחויטות ולהתאים להם ז'קט אלגנטי ומרשים בצבעים המתאימים. לנערים יתאימו ז'קטים בגוונים אפורים, כחולים וירוקים שיכניסו שיק למראה. ניתן להוסיף עניבת פפיון לחולצה הלבנה ולהתאים את הנעליים. גם נעלי ספורט חדשות יכולות לבוא בחשבון למראה הספורטיבי המשלב ג'ינס וז'קט.

 

3 – חליפה קומפלט לנערים

אלו חליפות לבר מצווה שמותאמות לנערים מכף רגל ועד ראש ועם זאת נראות מגניבות. ניתן לשלב פפיון או עניבה ארוכה, נעליים איכותיות וחולצה חלקה או עם טקסטורות, ווסט כהה התואם לז'קט פשתן ולמכנס או שלייקס וחגורה חזקה. כל התאמה שלא תעשו תגרום לנערים להרגיש אלגנטיים על פי ההעדפות והסגנון האישי שלהם. החליפות הללו יוכלו אף לשמש את הנערים לאירועים נוספים, אך גם ניתן להשכיר חליפות קומפלט רק באופן חד פעמי בהתאם לצרכים.

 

אותה הגברת בשינוי האדרת

מכיוון שחגיגות בר המצווה מורכבות מכמה אירועים: טקס העלייה לתורה, שבת חתן, חינה ומסיבה, ניתן להתאים חליפה שתוכלו להשתמש בה בצורות שונות בכל האירועים. פעם אחת ללבוש את הז'קט עם מכנס ג'ינס, פעם אחת להוסיף ווסט ופעם אחרת שלייקס, לשנות את גוון החולצה, העניבה ולשחק עם הצבעים. בבית הכנסת למשל ניתן ללבוש את המכנס עם חולצה לבנה ללא הז'קט או העניבה וכד'. בנוסף, מומלץ לרכוש 2-3 חולצות מכופתרות שיתאימו לכל האירועים במידה אחת גדולה כדי שיהיה ניתן לעשות בהם שימוש נוסף בעתיד. לסיכום, לא משנה הסוג של החליפה יותר מהרגשתו של הנער שצריך להישאר נינוח באירוע וליהנות ולכן הבחירה חייבת להיות לפי טעמו ולפי תחושותיו האישיות.

 

ביגוד אופנתי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים