מהם סוגי המטבחים הנפוצים ביותר ב-2021?

השנה האחרונה הייתה שנה לא פשוטה עבור חלק גדול מאזרחי העולם.

בתחומים רבים נדמה שהעולם עצר מלכת ולא התקדם, אך לא כך הדבר בתחום עיצוב הפנים.

עולם עיצוב הבית, עם דגש על עיצוב המטבח, לא חדל מלהשתכלל ולהתאים את עצמו לרוח התקופה.

בכתבה הבאה נסקור את הנעשה בתחום ונציג את המטבחים הנפוצים ביותר בשנת 2021.

 

מודרנה – לא רק חיסון

המטבח המודרני הוא אחד מסגנונות עיצוב המטבח הנפוצים ביותר בתקופה הנוכחית. בסגנון זה מושם דגש על עיצוב נקי ומסודר (קווים ישרים, טקסטורות חלקות וכו'), צבעים בהירים לרוב וטכנולוגיה מתקדמת המתמזגת באופן אינטגרטיבי בחלל המטבח. בחזית התחום המודרני מככבים מטבחים לבנים, אשר משלבים עיצוב מתקדם מבוסס על הצבע הלבן, יחד עם נוחות מקסימלית ואיכות בלתי מתפשרת.

יש לציין שסגנון המטבח המודרני והלבן הוא אמנם עיצוב מתוחכם ויפהפה, אך אינו מתאים לכל אחד. לכן, בעת בחירת מטבח חדש לבית מומלץ לבדוק חנות מטבחים מכל הסוגים, בה תוכלו למצוא את הסגנון האישי המועדף עליכם.

 

סופשבוע בכפר

רבים וטובים כבר התאהבו במטבח הכפרי, אשר מתאים מאוד למזג הישראלי המשפחתי. במטבח זה מושם דגש על שימוש מסיבי בעץ, צבעים חמים ואווירה של "בלגן מאורגן" – מחבתות תלויות, חפצים יפים מונחים בערבוביה על המשטחים השונים, ותחושה של פעילות תמידית בחלל המטבח. סגנון זה טומן לא מעט קריצות לאיטליה או לצרפת של פעם ויכול לתת תחושה של כפר פסטורלי מראשית המאה הקודמת. אך יחד עם זאת במטבחים כפריים מודרניים ישנה חשיבות גדולה מאוד גם לטכנולוגיה המתקדמת. מטבחים כפריים של 2021 מאובזרים בכל הדרוש למטבח מעודכן, אך המוצרים החשמליים מתמזגים עם הסביבה וממוקמים כך שלא יצרמו לעין בניגוד שבין האווירה העתיקה לכלים המודרניים.

 

אי ירוק בים

כשמדברים על המושג אי כבר מזמן לא מתייחסים רק לחוף טרופי בלב ים. אי למטבח הוא אחד הדברים האהובים בתחום עיצוב המטבחים של 2021. ניתן לשלב אותו עם סגנונות רבים אך אין ספק שהוא מכתיב את הטון בכל מטבח בו הוא נמצא. אי למטבח משלב בין סטייל אלגנטי וייחודי ליתרונות פרקטיים רבים: משטח עבודה נח ונגיש, מתן אפשרות למספר אנשים לעבוד זה לצד זה ללא הפרעה וכמובן, אופציה קלה ונעימה לכינוס משפחתי במטבח. על כן משפחות רבות נוהגות להתעקש על אי למטבח במרחב הביתי שלהן, ונהנות מאוד מהשימוש בו.

 

פרובנס זה כאן

כמו בתחומים רבים, גם בעולם עיצוב המטבחים יש מה ללמוד מהצרפתים. סגנון המטבחים הקרוי מטבח פרובנס הוא סגנון אהוב ופופולרי ב2021. מטבחי פרובנס מתבססים על שימוש רב במגירות ובארונות, שילוב של מגוון חומרים (זכוכית, ברזל ועץ) ומחוות רבות למסורת הצרפתית. מדובר במטבח מעוצב לעילא שממקסם את נוחות המשתמשים בו, וזאת מבלי לוותר על תחושה יוקרתית של חו"ל.         

 

חלל מעוצב

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים