סגירת חורף למרפסת – האם זה יכול לשמש אתכם לכל השנה

ישראלים אוהבים מאוד לשבת בחוץ.

אין כמו הגינה הפרטית שלנו או דק חיצוני לשבת עליו, להירגע ולקרוא ספר או לארח חברים וקרובי משפחה.

בחורף ישיבה בחוץ עלולה להיות קצת בעייתית בגלל מזג אוויר קר וגשם – אך היום יש פתרונות להכל, למשל סגירת חורף למרפסת.

מדובר בפתרון נפוץ מאוד כיום, בו אנחנו משתמשים בברזנטים על מנת לבצע סגירות חורף לפרגולה, למרפסת או לכל שטח פתוח אחר.

 

האם ניתן להשתמש בסגירת חורף כל השנה?

כמובן. כפי שבחודשי החורף אנחנו מעוניינים להתגונן מגשם וקור, בחודשי הקיץ נרצה להתגונן מפני השמש הקופחת והחום הישראלי הקיצוני. אותה סגירה שמגינה עלינו מפני גשם יכולה להגן עלינו גם מפני שמש.

 

איזה תוספות מיוחדות ניתן להוסיף ליריעה?

אחד היתרונות הגדולים של סגירת חורף באמצעות יריעה היא שישנן תוספות רבות שתוכלו להוסיף לפי מה שמתאים לכם, כך שמדובר בסגירה גמישה מאוד שיכולה לענות על כל מיני מטרות. אלה הן התוספות שתוכלו לבחור:

 

חלונות שקופים:

אמנם אנחנו רוצים להתגונן מפני גשם ורוח, אבל אם אפשר גם לראות את הנוף שבחוץ אין שום סיבה שלא נוכל להנות מכך. ניתן בקלות לשלב חלונות שקופים ביריעת השמשונית בכמויות ובמיקומים שתרצו. ניתן לבחור חלונות קובעים וחלונות שניתן לפתוח באמצעות סקוץ', וכן חלונות שקופים לחלוטין או חלונות משבצות.

 

פסי טבעות פנימיים:

פסי טבעות פימיים מהווים נקודות קשירה ותוכלו לבחור למקם אותן בצד הפנימי או החיצוני של היריעה. פסי הטבעות מולחמים ליריעה, מה שעושה אותם עמידים במיוחד שכן הם לא נתפרים באופן שיכול להיפרם. בנוסף לכך, בשל ההלחמה לא רואים סימנים אליהם מהצד השני של היריעה.

 

קלפות סקוץ':

מטרתן של קלפות סקוץ' היא לחבר שתי יריעות זו לזו תוך שמירה על אטימות ואסתטיקה מקסימלית בסגירת החורף. קלפות הסקוץ' מונעות חדירה של מים לתוך הסגירה ומכסות את פסי הטבעות ביריעות אותן מחברים כך שהמראה הנקי נשמר.

 

רוכסנים:

ברוכסנים ניתן להשתמש כמובן לכניסה ויציאה מסגירת החורף וכן פתיחה וסגירה של היריעה עצמה כך שניתן לגלגל את היריעה כלפי מעלה ולקשור אותה באמצעות רצועות הקשירה.

 

טבעות פליז:

טבעות המשמשות לתפיסה וחיבור היריעה לקיר או לפרגולה וזאת ניתן לעשות באמצעות העברת בורג דסקית דרך הטבעות למיקום הברזנט.

 

שרוול למשקולת:

מקום בתחתית היריעה בו ניתן להכניס משקולת (כל עצם כבד למעשה) על מנת להצמיד את היריעה לרצפה במקומות בהם לא ניתן לקשור אותה באמצעות טבעות.

 

אל תתפשרו – הזמינו סגירת חורף מהטובים ביותר

אם אתם מחפשים לרכוש סגירת חורף למרפסת אנחנו ממליצים בחום על החנות הכל לים. הסגירות של הכל לים עשויות מחומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר עם תוספות לפי בקשתכם ולפי מידה.

 

שקיעה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים