מה נכון לילד שלכם – נעל סגורה או פתוחה

ידוע, העולם של ציוד תינוקות הוא גדול ומבלבל, מה שלפעמים מותיר אנשים ללא תשובה ברורה על השאלה: איזו נעל עדיף לרכוש לילד? האם נעל פתוחה? אולי בכלל נעל סגורה ואטומה לגמרי? בואו נדבר על סוגי נעלי תינוקות, מגפונים, נעלי טרום הליכה ועוד.

אבל קודם כל, בואו נדבר על הצרכים מהנעל והשימוש בה.

רגע לפני שמדברים על מה שנכון לילד שלכם – נעל סגורה או פתוחה, יהיה חשוב לדבר על סגנון חייכם. האם אתם חיים בכפר? האם ילדיכם הולכים ברחובות העיר הגדולה? אולי בכלל כל היום על הדשא בקיבוץ? בין אם כך או כך, יהיה עליכם לבחור נכון את הנעליים שילוו את הזאטוט בעת שהוא צועד את צעדיו הראשונים והמתקדמים יותר.

 

נעליים פתוחות או סגורות לילד? הנה התשובות

בואו נתחיל עם הנושא של סגנון חייכם, האם אתם מתגוררים בכפר או בעיר? בין אם כך או כך, תצטרכו נעלי תינוקות בהתאם שיתאימו לילד וגם לסביבה בה הוא צועד. אם אתם חיים בכפר, כמובן שיהיה מומלץ לבחור נעלי ילדים סגורות ולא פתוחות.

מאחר שחיי הכפר כוללות לפעמים גם היתקלויות עם מזיקים כמו נחשים ועקרבים, נעליים פתוחות יהיו פחות מומלצות. אם אתם חיים בעיר ואין את הדאגות הנ"ל של הכפר, נעליים פתוחות הן אופציה מצוינת. מבחינת סגנון המחייה, סגרנו את הפינה הזאת, כעת, בואו לרגע נדבר על מזג האוויר.

 

האם בחירת נעלי תינוקות קשורה לתנאי מזג האוויר?

גם יהיה חשוב לקחת בחשבון את נושא הלחות. אם אתם מתגוררים באזור רווי בלחות גבוהה, רגל הילד עשוי להזיע בקלות בתוך נעליים סגורות. לאחר שהסברנו את הפרמטרים האלו שצריך לקחת בחשבון, בואו לרגע נענה על השאלה הבאה: האם בכלל חובה לרכוש נעלי תינוקות? אולי בכלל עדיף להם ללכת יחפים?

אז ככה, רופאי ילדים תמיד יגידו לכם שאין באמת הכרח לרכוש נעלי תינוקות, או נעלי טרום הליכה. למעשה, ההליכה הבריאה ביותר על פי הרפואה, היא ההליכה היחפה. אבל העניין הוא כזה, אתם לא תרגישו בטוחים לתת לילד שלכם להתהלך בעודו יחף וחשוף לשלל מזיקים ודאגות. אם כך, הפתרון הוא לרכוש נעלי תינוקות אשר מדמות הליכה ברגל יחפה.

 

כיצד ניתן לדמות הליכה יחפה באמצעות נעלי טרום הליכה?

לרוב, נעלי טרום הליכה יספקו בדיוק את המענה לסוגייה הזו. נעלי טרום הליכה הן בעצם מעין הכלאה שכזו בין גרב איכותית לנעל איכותית עם סוליה מונעת החלקה. אם אתם מעוניינים לצייד את ילדכם כמו שצריך בזמן שהוא פוסע את צעדיו הראשונים, אתם יכולים לקבל ייעוץ בסניפי רשת נמרוד.

רשת נמרוד היא אחת הרשתות הוותיקות ביותר בארץ, שם תמצאו ציוד לתינוקות, הנעלה לילדים ועוד. צעידה ראשונה נעימה!

 

יד של תינוק

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים