3 מתנות לחברה הכי טובה שתרצי גם בשבילך

מכירות את זה שאתן הולכות לקנות מתנה לחברה הכי טובה שלכן ומוצאות משהו שאתן יודעות שבטוח היא תאהב ממש? אבל יש רק בעיה אחת, גם את אוהבת את זה מאוד, מה עושים? רוכשים את אותה המתנה גם בשבילנו? מצד אחד החברה יכולה להיות מאוד שמחה שהמתנה שקנינו לה היא גם האהובה עלינו עד כדי כך שקנינו גם אחת בשבילנו. מצד שני שלא תתבאס שיש לנו את אותו הדבר.

 

לקנות או לא לקנות? זאת השאלה

אחרי שכבר מצאנו לחברה הכי טובה שלנו את המתנה המושלמת בשבילה זה גם זמן טוב לפנק גם את עצמנו בזה. יש שלושה דברים שבדרך כלל אנחנו לא עומדות בפיתוי כשאנחנו קונות לחברה הטובה שלנו מתנה והם –

  • בגדים
  • תכשיטים
  • איפור

בפעם האחרונה שקניתי לחברה הכי טובה שלי מתנה זה היה ממש לפני זמן קצר בחנות ספורט בקניון, במחלקת בגדי ספורט לנשים מצאתי סט של גופייה וטייץ לאימון בצבעים משגעים. קניתי לה סט בצבעים ורוד עם שחור ולי בצבעים של סגול עם שחור. האמת שהיא מאוד אהבה את המתנה ויותר היא אהבה אותה כשסיפרתי לה שקניתי לעצמי גם כן את אותו הסט. אם כך, הצלחתי, הצלחתי גם למצוא משהו שהיא אוהבת ולקלוע בול לטעמה וגם לתת לה הרגשה טובה יותר שגם אני קניתי לעצמי את אותו הדבר.

 

מה עוד אפשר לקנות לחברה הכי טובה?

ביגוד הוא בהחלט אופציה אפשרית בהנחה שאת אכן מכירה את טעמה האישי של החברה הטובה שלך, כך גם תכשיט כמו שרשרת, צמיד או טבעת יכולים להיות אחלה אפשרות. מומלץ לבחור שרשרת או צמיד כי טבעת זה קצת יותר בעייתי בגלל המידה. איפור זה איפור, כמעט כל הנשים אוהבות איפור ומדברות על כך כל הזמן.

אם מדובר בחברות ממש טובות שמרגישות בנוח מאוד אחת עם השנייה, יש חנות מהממת שאפשר גם לעשות בה הזמנה מקוונת דרך האתר המושלם של הלבשה תחתונה הרמוסה. יש להם כל כך הרבה מבחר של הלבשה תחתונה מפיג'מות, כותנות לילה סקסיות או כותנות לילה רגילות, תחתונים מהממים בכל מיני סגנונות, סטים של חזיות ותחתונים, בגדי ספורט ועוד מבחר ענק מעולם הלבשה תחתונה לנשים.

 

לסיכום – השלימו אחת את השניה

יש כל כך הרבה סוגי חברויות, יהיו כאלו שממש דומות אחת לשנייה, ברמה של משלימות אחת את השנייה ויהיו גם כאלה שהן ממש ההיפך המוחלט זו מזו ועדיין משלימות אחת את השנייה. בכל מקרה, חברה מאוד טובה שלנו היא יותר ממשפחה לכן בכל הזדמנות שיש לפנק, נפנק אותה עם איזו מתנה יפה שהיא אוהבת ועל הדרך נפנק גם את עצמנו, גם בשביל הפינוק וגם בשביל ההזדהות.

שי

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים