5 מתכונים שאפשר להכין בנינג'ה גריל

הנינג'ה גריל הפך להיות הלהיט החדש של עולם הבישול הביתי. המכשיר הזה מאפשר לכם להכין כמעט כל דבר שאתם רוצים בצורה נקייה, בריאה והכי חשוב במהירות. כמות הדברים שאותם ניתן להכין עם המכשיר הזה היא עצומה, ואם אתם עוד לא מחזיקים אחד כזה, אנחנו כאן כדי לספר לכם על מספר מתכונים קלאסיים, שאת כולם תוכלו להכין בעזרת הנינג'ה שלכם.

 

סטייק אנטריקוט

סטייק אנטריקוט הוא אחד הדברים האהובים ביותר, אולם בדרך כלל אנחנו לא מצליחים להנות ממנו בבית בשל ההכנה המורכבת שיכוה להיות. נינג'ה גריל פשוט משנה את המשוואה הזו, ומאפשר לנו בתוך כמה דקות להנות מהסטייק האהוב עלינו. היתרון במכשיר הוא שאתם יכולים לבחור את רמת העשייה האהובה עליכם ולהוציא את הסטייק רק שהוא הגיע בדיוק למידת העשייה הזו.

 

ירקות קלויים

אם הבריאות החשובה לכם, בעזרת הנינג'ה אתם יכולים להכין ירקות קלויים, בלי לעשות שימוש ביותר מידי שמן. את הירקות כדאי להשרות בשמן זית כדי לשמור על הבריאות שלהם, ולאחר מכן לפזר עליהם בנדיבות מלח גס, פלפל שחור גרוס יחד עם עשבי תיבול אהובים. לאחר מכם הכניסו את הירקות למכשיר כאשר הוא מכוון על מצב קלייה, ולאחר כ20 דקות הירקות מוכנים.

 

עוגיות

גם בגזרת המתוקים מכשיר הנינג'ה יכול לתרום לנו לא מעט. הכינו את בצק העוגיות האהוב עליכם, ולאחר מכן שטחו אותו לעוגיות בגודל שאתם אוהבים. אם תרצו להוסיף לעוגיות טוויסט מעניין תוכלו לשים על כל עוגייה קוביית שוקולד, שתהפוך את הטעם שלה להרבה יותר טוב. לאחר מכם הכניסו את העוגיות למכשיר על מצב אפייה, ולאחר 20 דקות העוגיות שלכם יהיו מוכנות.

 

פאי תפוחים

אם כבר דברנו על אפייה, פאי תפוחים הוא גם אפשרות שהנינג'ה מספק לכם. בהכנת הפאי הקפידו על כך שהבצק לא יהיה עבה מידי, כדי שהוא לא יגנוב את ההצגה, והכניסו אותו למכשיר לחצי שעת אפייה.

חזה עוף במרינדה

חזה עוף במרינדה

אפשרות נוספת לארוחה של ממש שאותה ניתן להכין בעזרת המכשיר היא חזה עוף. כל מה שאתם צריכים זה פשוט להשרות את החזה עוף שלכם למספר שעות בתוך מרינדה אהובה. לאחר ההשריה בדקו שהחזה עוף לא נוזלי מידי, והכניסו אותו אל מכשיר הנינג'ה עד שהוא עשוי במידה האהובה עליכם. בדיוק כמו במקרים אחרים, גם כאן תוכלו להנות ממעקב צמוד אחרי מידת העשייה.

 

לסיכום

מכשיר הנינג'ה גריל הוא פיתו מתקדם שמאפשר לנו להכין בצורה מהירה מגוון מתכונים. המכשיר מספק לנו פיזור חום אחיד, מה שמייצר מאכלים טעמים שעשויים בצורה אחידה. כאן קיבלתם סקירה על מספר מתכונים שונים שאת כולם תוכלו להכין בנוחות בעזרת מכשיר הנינג'ה שלכם. כל מה שאתם צריכים זה רק להחזיק את המכשיר הזה בבית, ומהר מאוד תגלו בעצמכם מתכונים נוספים.

ירקות קלויים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים