מקומות שניתן לטוס אליהם גם בתקופת הקורונה

מגפת הקורונה פגעה בלא מעט תחומים בשגרת החיים שלנו, ובעיקר בדבר שאנחנו הישראלים אוהבים במיוחד – חופשות לחו"ל.

עם זאת, ההבנה היא שנגיף הקורונה יישאר איתנו למשך שנים ארוכות ולא נוכל לעצור את החיים לחלוטין עד שימוגר, ולכן ניתן לטוס ליעדים שהמדינה מגדירה ככתומים וצהובים.

מהם המקומות השווים אליהם ניתן לטוס כיום, ומה חשוב לדעת מבחינת הקורונה? אספנו עבורכם כמה יעדים חמים.

 

4 יעדים לחופשה בחו"ל

אז לאן אפשר לטוס? חשוב לדעת שרשימת היעדים האסורים לטיסה מתעדכנת לעיתים תכופות, והמידע כאן נכון ל-19 בדצמבר 2020.

  1. אוסטריה

אוסטריה היא אחת המדינות היפות באירופה ובעולם כולו ומהווה יעד אטרקטיבי בין אם אתם מעוניינים בחופשה אורבנית, טיולי טבע ונופים מרהיבים ובעיקר אם אתם רוצים לשלב בניהם. הערים הגדולות באוסטריה הן וינה וזלצבורג, כאשר רק בוינה לבדה ניתן להעביר לפחות שבוע. אנו ממליצים מאוד גם לצאת מהעיר ולבקר באלפים, האלשטט, עמק הווכאו ועוד מגוון מקומות מקסימים באוסטריה.

למחוסנים לא נדרש בידוד ובדיקת קורונה ביעד, לא קיים עוצר ואטרקציות, מסעדות ותחבורה ציבורית פתוחים באופן מלא. בחזרה לארץ נדרש בידוד עד 72 שעות.

 

  1. יוון

יוון מציעה פחות או יותר כל סוג חופשה שתרצו, בין אם אתם מעוניינים בחופשת בטן גב ובין אם בחופשה בעיר מלאת תרבות עשירה וחיי לילה סוערים כגון אתונה. יוון היא יעד קרוב לארץ ותוכלו להגיע לשם גם בטיסה שנמשכת שעה בלבד ומחירי הטיסה והמלונות לרוב זולים. לפני הטיסה חשוב למלא טופס PLF.

למחוסנים לא נדרש בידוד ביעד אך יש להציג בדיקת קורונה PCR שלילית. לא קיים עוצר ואטרקציות, מסעדות ותחבורה ציבורית פתוחים באופן מלא. בחזרה לארץ נדרש בידוד עד 72 שעות.

 

  1. ארצות הברית

נכון להיום גם ארצות הברית פתוחה לישראלים. על ארצות הברית אין צורך להכביר במילים, ולמעשה ממש לא ניתן לסכם אותה בפסקה אחת, שכן היא מהווה פחות או יותר יבשת בפני עצמה וכוללת 50 מדינות שונות עם אופי ומזגי אוויר שונים לחלוטין. ארצות הברית מציעה את החופשה המושלמת בין אם אתם מחפשים חופשה אורבנית תוססת בניו יורק או לוס אנג'לס, ובין אם אתם רוצים לעשות Road trip במרחבים של אריזונה.

למחוסנים לא נדרש בידוד ביעד אך יש להציג בדיקת קורונה PCR שלילית. לא קיים עוצר ותחבורה ציבורית פועלת באופן מלא. אטרקציות ומסעדות פתוחות באזורים עם תחלואה נמוכה. בחזרה לארץ נדרש בידוד עד 72 שעות.

 

  1. הולנד

הולנד היא אחד היעדים האהובים על ישראלים באירופה כאשר היהלום שבכתר היא אמסטרדם. מגוון מוזיאונים ומוסדות תרבות, קופי שופס וקנאביס, עיר מרהיבה ביופיה על תעלותיה והבנייה המיוחדת וכמובן התכנון הנוח להליכה ברגל ורכיבה על אופניים. כמו כן תוכלו לבקר בערים קרובות יחסים לאמסטרדם כגון האג ואוטרכט וכן בעיירות מקסימות כגון חיטהורן וזאנסה סכאנס.

למחוסנים לא נדרש בידוד ובדיקת קורונה ביעד, לא קיים עוצר ואטרקציות, מסעדות ותחבורה ציבורית פתוחים באופן מלא. בחזרה לארץ נדרש בידוד עד 72 שעות.

שקיעה

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים