ממה מייצרים אוכל לכלבים?

כבעלים של חיות מחמד וכלבים בפרט, אנו רוצים לספק את התזונה הטובה ביותר עבור החברים הפרוותיים שלנו. אבל האם אי פעם תהיתם מה בדיוק נכנס לאוכל של הכלב שלכם? במאמר זה אנו נרחיב על מרכיבי מזון הכלבים הנפוצים ביותר ואת חשיבותם בתזונה של חיית המחמד שלכם.

 

הבנת המרכיבים העיקריים במזון הכלב

מזון לכלבים עשוי ממגוון רחב של מרכיבים, כולל בשר, דגנים, ירקות ופירות. המרכיבים הספציפיים שבהם נעשה שימוש יכולים להשתנות בהתאם למותג ולסוג המזון. חשוב לציין שלא כל מזון לכלבים שווה בערכיו התזונתיים ושיש מותגים המשתמשים במרכיבים באיכות נמוכה.

אוכל לכלבים

בשר

אחד המרכיבים העיקריים במזון כלבים הוא בשר. זה יכול להגיע ממגוון מקורות, בהם עוף, בקר, כבש ודגים. בשר הוא מקור חשוב לחלבון, החיוני לפיתוח ותחזוקת השרירים. מזון לכלבים איכותי יפרט בשר כמרכיב הראשון.

 

דגנים

בדרך כלל, דגנים נכללים במזון כלבים כמקור לפחמימות. דגנים נפוצים המשמשים במזון כלבים כוללים אורז, שעורה ושיבולת שועל. בעוד שחלק מהכלבים עלולים להתקשות בעיכול דגנים, הם יכולים להיות מקור טוב לאנרגיה וסיבים עבור כלבים רבים.

 

פירות וירקות

ברוב סוגי המזון, פירות וירקות נמצאים במזון כלבים כדי לספק ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון נוספים. הירקות הנפוצים ביותר לשימוש במזון כלבים הם גזר, אפונה ובטטה. כמו כן, ניתן למצוא פירות כמו אוכמניות ותפוחים בכמה פורמולות מזון לכלב.

אוכל לכלבים

האם יש חשיבות לחנות החיות בה אני רוכש את האוכל לכלב שלי?

כמובן, אנו ממליצים מאוד לקנות את האוכל לכלב שלכם אך ורק בחנות חיות אמינה, לדוגמא: רויאל פט. בחירת חנות חיות אמינה חשובה ממספר סיבות. ראשית, חנות חיות אמינה תבטיח שהמזון שהיא מוכרת יהיה איכותי, בטוח ועונה על הצרכים התזונתיים של חברכם הפרוותי.  בדרך כלל, יהיה להם צוות בעל ידע נרחב שיוכל להדריך אותכם בבחירת המזון המתאים כלב שלך בהתבסס על הגיל, הגזע והצרכים הבריאותיים שלו.

 

כמה עולה מזון לכלבים?

העלות של מזון לכלבים הינו אינדיבידואלי מאוד בהתאם לכמה גורמים שונים. בדרך כלל, מזון לכלבים באיכות גבוהה יעלה בין 30 ש״ח ל- 40 ש״ח לקילוגרם, בעוד אפשרויות ידידותיות יותר לתקציב יכולות לעלות בסביבות ה- 15 ש״ח לקילוגרם. בנוסף, הגודל והגזע של הכלב שלך יכולים להשפיע על כמה מזון הם צריכים, ולכן גם על ההוצאה הכספית שלך על המזון. אנו ממליצים מאוד, לבחור מזון איכותי העונה על הצרכים התזונתיים של הכלב שלך, גם אם הוא מגיע עם תג מחיר גבוה יותר.

 

לסיכום,

מזון לכלבים עשוי ממגוון רחב של מרכיבים, ביניהם בשר, דגנים, פירות וירקות, כאשר לכל מרכיב תפקיד משלו. בנוסף, מומלץ לבחור חנות חיות אמינה כאשר אנו רוכשים מזון לכלב שלנו. חנות חיות אמינה תבטיח לנו  שהמזון שאנו קונים הינו איכותי, בטוח ועונה על צרכיו של כלבנו.

אוכל לכלבים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים