מזון יבש לכלבים שהכלב שלך יודה לך שקנית

נדמה כי בתקופה האחרונה ישנה עלייה משמעותית במודעות לרכישה של מזון יבש ואיכותי לכלבים. בעקבות עובדה זו, החלטנו להצטרף אל הזרם ולבדוק יחד עם אנשים שמבינים דבר או שניים בנושא – מהו מזון הכלבים היבש שכל כלב ישמח לאכול? הישארו אתנו ותגלו את כל המידע שאתם צריכים לקבל בנושא.

 

הרקע לכתיבת המדריך

מדריך זה נכתב לאחר מפגש אקראי שאירע לנו בגינת כלבים עם פונצ'ו, הכלב שלנו. שוחחנו עם בעלי כלבים נוספים על המזון שאנחנו נותנים לפונצ'ו וגילינו שמדובר במזון איכותי אבל לא מספיק. שכן, מסתבר שכל כלב צריך מזון איכותי שכולל את כל אבות המזון.  המזון שאנחנו נתנו לפונצ'ו כלל רק חלק מהרשימה המדוברת. כשהחלטנו לבדוק באופן מעמיק מהו המזון הטוב ביותר שנוכל לתת לפונצ'ו, הבנו שכדאי לכתוב על כך מדריך כדי שגם אחרים יוכלו ליהנות מהמידע שריכזנו.

 

אז מהו המזון היבש לכלבים שהכלב שלך יודה לך שקנית?

אם גם לכם חשוב להעניק לכלב שלכם מזון יבש לכלבים שיהיה לא רק טעים, אלא גם מזין ובריא, אתם צריכים להכיר את המותג הנריס אוכל לכלבים. מדובר במותג שמרבית בעלי הכלבים בשכונה שלנו קונים (כך התברר לנו במהלך השיחה שערכנו עמם בגינת הכלבים). ראוי לציין כי הבחירה במותג זה אינה אקראית, היא באה לידי ביטוי לאחר מחקר מעמיק שנערך על ידי כל אחד ואחת ומבעלי הכלבים.

 

מה מכיל מזון יבש איכותי

אם אתם רוצים שהכלב יודה לכם, אתם צריכים לבדוק שאתם קונים מזון איכותי שכולל את המרכיבים הבאים:

  • הרבה חלבונים
  • הרבה סידן
  • הרבה אבץ
  • מגוון רחב של וויטמינים

שכן, הכלב שלכם צריך בדיוק כמוכם, לאכול מזון איכותי ומזין. כזה שיאפשר לו לגדול ולהיות חזק ובריא.

 

הכלב שלך יודה לך אם תקנה לו הנריס

ברגע שתקנו לכלבים שלכם את המזון של הנריס, אתם תוכלו ליהנות מ -2 יתרונות משמעותיים:

  1. טעם
  2. בריאות

שכן, המזון היבש של הנריס עשיר בכל הרכיבים שצוינו בפסקה הקודמת. ואם לא די בכך, המזון מגיע במגוון טעמים ייחודיים שכלבים אוהבים.

 

אל תחשבו פעמיים ותבחרו הנריס

תעשו לעצמכם טובה ואל תעשו את הטעות שאנחנו עשינו (ותבחרו במזון יבש אקראי). שכן, מזון יבש יכול להיראות לכם כמו עניין שולי, אך אין זה נכון. זוהי התזונה העיקרית של הכלבים שלכם והיא צריכה להיות איכותית ובריאה ככל שניתן.

 

כמה מילים אחרונות לסיום

רגע לפני שהמדריך מסתיים אנו רוצים להודות לכל האנשים שפגשנו בגינת הכלבים עם פונצ'ו. בזכותכם, החיים שלנו השתנו וסביר להניח שגם אחרים יחוו את אותו שינוי. מאז שגילינו את המזון היבש המדובר, הפרווה של פונצ'ו הפכה להיות מבריקה ומלאת ברק והוא פשוט מחכה לרגע שבו נניח לו את המזון בקערה.

מזון יבש, לכלבים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים