מול כמה אנשים אמן חושים יכול להופיע?

אין כמו הופעה של אמן חושים בשביל להרים כל בר מצווה, ערב חברה או אירוע אחר. עם זאת מעבר לתוכנית האמנותית המרשימה, הזמנת אמן חושים מעלה שאלות לוגיסטיות נוספות כגון תכנון מקדים, אורך מופע ועוד. במאמר הבא נענה על השאלה מול כמה אנשים אמן חושים יכול להופיע.

 

חוק המספרים הגדולים

כשחושבים על היכולות המרשימות של אמני חושים: טלפתיה, קריאת מחשבות, להטוטי קלפין ועוד, אפשר לחשוב שהפרפורמנס שלהם מותאם אך ורק לקהלים קטנים. אחרי הכל זה דבר אחד לקרוא את המחשבות לאדם אחד ודבר שונה בתכלית לנחש את הלך הרוח של קהל שלם.

עם זאת האמת מעט שונה, ואין מתאים מהזמנת אמן חושים לאירועים, גם כאלו עם קהל מוזמנים גדול יחסית. אמן חושים איכותי הוא אמן שחי על במה והתנסה בכל סוגי הקהלים האפשריים, מהם אינטימיים יותר ומהם ענקיים. על כן הוא יודע לבצע אדפטציה של המופע לכל סוג של קהל שלא יבוא, בין אם מדובר על בודדים, עשרות או מאות מוזמנים.

 

עם קהל גדול באה אחריות גדולה

עניין שכן יש לקחת בחשבון הוא הציוד הנוסף. כאשר מדובר למשל על אולם גדול יש צורך בציוד הגברה מתאים, תאורה נאותה וכדומה, על מנת שכל אורח יוכל לשמוע ולראות את אמן החושים כראוי. לכן מעבר לאופי ההופעה עצמה, יש חשיבות לא מעטה גם לציוד הנלווית וליכולת הלוגיסטית של האמן, או של הצוות המלווה אותו.

אלו דברים שמומלץ לפתור בהקדם, ולוודא בשיחה מקדימה לפני מועד האירוע. כדאי לבדוק אם לאולם בו נערכת השמחה יש ציוד מתאים או שהאמן צריך להביא את הציוד שלו בעצמו וכך הלאה. עם זאת יש להזכיר שמדובר בעניינים לוגיסטיים ותו לא, ולכן אמן מקצועי יכול להתגבר עליהם בקלות.

 

חשבו על מספר

אי אפשר לנקוב במספר אחד ספציפי לכמות האנשים מולם יכול להופיע אמן חושים אחד ויחיד. עם זאת אפשר להגיד בוודאות שאמן חושים מקצועי שצבר מספיק ניסיון על הבמות יכול להחזיק הופעה איכותית ומרתקת גם מול מאות אנשים. זאת מהסיבה שחלק גדול מהקסם של אמן חושים נעוץ ביכולתו ליצור אינטימיות ותקשורת טובה מול הקהל.

אמן חושים גדול באמת יכול לעשות זאת כמעט באותה מידה של הצלחה מול קהל מצומצם או מורחב, ולייצר רמת אינטראקציה מוצלחת לכל כמות של קהל. יש להדגיש שכמות הקהל לא משפיע על האפקטיביות של האשליות עצמן.

 

אין מה לדאוג מרשימת מוזמנים ארוכה

לסיכום, אין לכם מה לדאוג מרשימת מוזמנים ארוכה מדי (לפחות לא בהיבט של התוכנית האמנותית). במידה והזמנתם אמן חושים מנוסה תוכלו להיות בטוחים שתהנו מההופעה מוצלחת ובלתי נשכחת ללא שום קשר לכמות המוזמנים שבאה לחגוג אתכם באירוע.

ליידיק סיץ

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים