מה חדש בעולם חיפוי הקירות?

חיפוי קירות הוא כבר ממש לא סוד כמוס של מעצבים מקצועיים ויודעי דבר. היתרונות של חיפוי הקירות מוכרים ומדוברים ועולים בכמעט כל שיחה על עיצוב הבית, חדר השינה או הסלון. וכמו בכל דבר בעולם העיצוב, חשוב להיות עם האצבע על הדופק. מהם הטרנדים העיצוביים שכדאי לשים אליהם לב? מה חושבים מומחי העיצוב והמגזינים הנחשבים? איך נדאג שקירות הבית שלנו יראו מקוריים, אופנתיים וייחודיים לנו?

 

גם לקיר מגיע סטייל

קשה לדבר על עיצוב פנים מבלי לדבר על חיפוי קירות סלון או חיפוי קירות חדר השינה, או אפילו חיפוי הקירות החיצוניים של הבית. אבל מה זה בעצם חיפוי קירות? ובכן, חיפוי קיר הוא תהליך שבו נניח חומר נוסף על גבי הקיר שלנו כדי ליצור שכבה מעוטרת, כמו קישוט או הלבשה.

בגדול, חיפוי הקיר חוסך לנו לפרק ולבנות קיר חדש מאפס שיתאים לסגנון העיצובי שהיינו רוצים, על ידי תוספת איכותית אבל שווה במחיר. פעמים רבות, חיפוי הקיר משמש גם להסתרת פגמים ונזקים שנוצרים בקירות ביתנו לאורך הזמן. בידיהם של מעצבי פנים מוכשרים, חיפוי קיר יכול להיות כלי אומנותי לכל דבר. אבל לא רק בידיהם! עם כמה טיפים ודיוקים גם אנחנו יכולים להשתמש בחיפוי כדי להפוך את הקיר ליצירת אומנות.

 

שובו של העץ

אחד הטרנדים המובילים בעולם חיפוי הקיר הוא השימוש בעץ, ואפשר להבין למה. תחשבו על זה, חיפוי קיר מעץ נותן לכל בית לבנים לבן ומיושן תחושה של בקתה כפרית חמימה. היום, נוטים להשתמש בחיפוי הקיר כדי לבחור ולייחד קיר אחד מבין כל קירות החדר. הפיכת קיר אחד לקיר עץ מייד משנה את חווית הנוכחות בבית.

טיפ מיוחד ששווה לשים לב אליו הוא היחס של חיפוי הקיר לאלמנטים נוספים בחדר. האם יש בחדר רצפת פרקט מעץ? רהיטים מעץ מלא? תמונות ממסוגרות במסגרת עץ? חיפוי מעץ יכול להשלים את האלמנטים האלו ולייצר עולם ביתי ונעים. חיפוי בסגנון עץ אלון (oak) נחשב בימינו אופנתי במיוחד, בין אם הוא בצבע חום מסורתי או אפור מודרני.

 

בטון חד או זהב גלי

ואם לא בא לנו עץ? שום בעיה. אם מדובר בחיפוי לקירות הסלון, אחד הטרנדים המובילים כיום הוא הקיר המתכתי. קירות כאלו נותנים תחושה מודרנית וחדשנית. שתי דוגמאות בולטות הן הקיר שנראה כמו מתכת "נוזלית", קצת כמו כספית חמה, או המתכת ה"גלית", שמייצרת תחושת אדוות מלאכותיות בצבע מלכותי כמו זהב.

טרנד בולט לא פחות הוא קיר הבטון. בסגנון מודרניסטי ברוטליסטי, חיפוי קיר הבטון בסלון נותן גוון עיצובי חד פעמי, מקורי ועכשווי. ולגבי חדר השינה? שם הטרנד העל-זמני והחד-משמעי הוא לבן. בין אם הוא מדמה אריחים גלים או טקסטטורה ייחודית, הלבן הוא מלך קירות חדר השינה.

חיפוי קיר לסלון

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים