מה זה סדנת צחוק? ולמה לא כדאי לוותר על אחת כזו?

סדנת צחוק היא אחת הסדנאות היותר פופולריות ויחד עם זאת הפחות מוכרות שיש וחבל שכך.

אם אתם מחפשים משהו מקורי לעשות עם המשפחה שלכם, ליום הולדת של חבר או לעובדים בחברה שלכם, סנדת צחוק זה מה שאתם מחפשים. מה זה סדנת צחוק? מה עושים בסדנת צחוק? האם סדנת צחוק זה בעצם סטנדאפ? נענה על השאלות הללו מיד

 

מה זה סדנת צחוק?

סדנת צחוק היא בעצם סדנה שבה המטרה היא שלא משנה באיזה מצב רוח המשתתפים מגיעים אל הסדנא הם ייצאו במצב רוח מדהים ומלאי אנרגיות.

במידה ומישהו לא יוצא במצב הזה, הסדנה שכזו תיחשב לכישלון. הסדנה תפתח אתכם, תשקשק אתכם ותוציא אתכם מרוגע ואדישות ותהפוך אתכם לאקטיביים ואף מעט שובבים.

בסדנת צחוק אתם תמותו בצחוק, תהיו במצב רוח טוב ולא תפסיקו לחייך ולהסתקרן. אוקיי, מעניין, אבל מה בכלל קורה בסדנאות צחוק?

 

מה עושים בסדנת צחוק?

בסדנת צחוק יהיה מדריך שיעביר לשלל המשתפים פעילויות שונות ומהנות. בהתחלה יהיו פעילויות היכרות ושבירת קרח שסייעו למשתתפים לזרום עם שאר הפעילויות. בהמשך יהיו משחקים הכוללים קלפים, ריקודים, סימני גוף ושיתוף פעולה.

נשב במעגל, נעשה חיקויים, נמציא סיפורים ועוד שלל של פעילויות. סדנת צחוק היא לא רק מצחיקה אלא מהנה ביותר ותסייע מאוד להפיג את המתח של המשתתפים.

 

האם סדנת צחוק זה סטנדאפ?

סדנת צחוק זה ממש לא סטנדאפ. מדריך סדנת הצחוק לא יעביר הופעה ולא יספר בדיחות. סדנת צחוק כוללת בעיקר פעילויות עם מטרות ממוקדות ומחושבות בשביל להפיג מצב רוח חיובי בקרב המשתתפים.

המטרה היא בעיקר ליהנות ולהפסיק לחשוב לרגע על השבוע הקשה שעבר עלינו ולתת לנו מעט אסקפיזם מהבעיות שלנו.

חיפוש מהיר במנועי החיפוש ותוכלו למצוא שלל של סדנאות צחוק באזור שלכם.

תוכלו למצוא בעיקר סדנאות צחוק באזור המרכז אמנם בהחלט תוכלו למצוא גם באזורים שונים של הארץ, גם באזורים הפריפריאליים יותר.

סדנת צחוק יכולה להתאים כמעט בכל הנסיבות, במיוחד למשפחה וחברים שרוצים להתחבר ולעשות משהו מגבש.

אין דרך טובה יותר להכיר דרך סדנת צחוק. אמנם זה יכול להיות חוויה מדהימה עבור עובדים בחברה, דרך יעילה ביותר להכיר בין העובדים בשביל לשפר את הדינמיקה שלהם בעבודה ולהביא ליחסי עבודה בריאים וטובים.

אפשר לתעל את סדנת הצחוק לכל כך הרבה מטרות אבל המטרה הכי נעלה לפחות לדעתנו היא העובדה כי סדנת צחוק תעשה את המשתתפים מאושרים, גם אם לטווח זמן קצר.

היא תזכיר לנו איך לצחוק, איך לשבור את הקרח, איך לשחרר ולחיות לשנייה את הרגע. לשים את המחשבות בצד ולראות את האנשים מסביבנו.

אנחנו מאוד ממליצים על סדנת צחוק ובטוחים שאם תנסו, לא תתחרטו.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים