מה הוא דיוס בלחץ צינורות?

בכל מבנה, תהליך הבנייה מתחיל קודם כל מהיסודות שלו. העובדה שהקרקע שעל גביה המבנה אמור להיבנות צריכה להיות יציבה, מצריכה אותנו לעיתים לבצע חיזוק לקרקע על מנת שהיא תוכל להחזיק את הבניין בצורה טובה. את חיזוק הקרקע ניתן לעשות בדרכים שונות, אולם לכולן יש מכנה משותף אחד. אנחנו כאן כדי להסביר לכם על אחת הדרכים שיכולות לעזור כאן. 

 

בניית יסודות

בכל תהליך בנייה, החלק הראשון הוא יציקה והקמה של יסודות חזקים למבנה. גם אם את החלק הזה לא רואים בסופו של דבר, זה לא אומר כלום על החשיבות שלו. בלי יסודות חזקים המבנה שפוט לא יוכל לעמוד, ולכן חשוב שהשלב הזה יתבצע בצורה הכי מקצועית שאפשר. https://geotest.co.il הקרקע שעליה אנחנו בונים את המבנה לא תמיד יציבה, ולכן לפעמים צריך לבצע תהליך חיזוק.

דיוס בלחץ צינורות

דיוס

הדיוס הוא תהליך שבו אנחנו מכניסים חומרים דמויי מלט אל הקרקע על מנת שהיא תהיה מספיק יציבה ותוכל להחזיק את יסודות הבניין. מדובר על תהליך מורכב במיוחד לאור העובדה שאנחנו מבצעים שינוי של מבנה הקרקע, ולכן חשוב שהוא יעשה בצורה הנכונה. את הדיוס ניתן לבצע בכמה דרכים כאשר המרכזיות שבהן הן דיוס בלחץ צינורות, דיוס חלחול ודיוס הזרקה.

 

איך מבצעים את הדיוס

בכל התהליכים הללו, אנחנו פשוט מכניסים אל הקרקע את החומר בצורה כזו שהוא ישתלב במבנה הטבעי שלה ויאפשר לנו להחדיר אליה את היסודות של המבנה כך שהם לא יזוזו לאחר הבנייה שלו. בכל מצב מתאים להשתמש בשיטה אחרת של דיוס, כאשר הבחירה קשור לסוג הקרקע, המבנה ועוד שלל גורמים. לדיוס בלחץ יש מספר יתרונות וכדאי להכיר את השיטה הזו.

דיוס בלחץ צינורות

דיוס בלחץ

דיוס בלחץ הוא שיטה שבה אנחנו מחדירים אל הקרקע דייס צמיגי במיוחד. החומר מוכנס אל הקרקע בלחץ גבוה מה שעוזר לנו לייצר קרקע צפופה במיוחד וכך היא תהיה מספיק חזקה על מנת שנוכל לבנות את היסודות. הצפיפות של החומר יוצרת גם צפיפות של הקרקע עצמה, וכך ניתן לבנות ללא חשש.

 

בחירת אנשי מקצוע מתאימים

הדיוס היא פעולה חשובה מאוד, ולא משנה על איזו אופציה תלכו, חשוב שתהיו מלווים באנשי מקצוע מובילים. החשיבות שלה ביחס לבנייה כולה היא עצומה, ומדובר כמובן על תהליך מורכב שלא כל אחד יודע איך לבצע. עליכם למצוא חברה ותיקה שמחזיקה בניסיון רב בתחום, ותדע כיצד להתאים למצב שלכם שיטת דיוס נכונה.

 

לסיכום

דיוס בלחץ צינורות הוא שיטה של דיוס שבה אנחנו מחדירים אל הקרקע חומר עם צמיגות גבוהה בלחץ גבוה על מנת לחזק את הקרקע לפני בנייה. מלבד השיטה הזו קיימות עוד שיטות דיוס, כאשר לכל אחת יש את היתרונות שלה. לא משנה על איזו אופציה תלכו, חשוב שתהיו מלווים באנשי מקצוע לאור חשיבות הדיוס.

דיוס בלחץ צינורות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים