מהו דף נחיתה?

מיקוד, אינטראקציה מיידית והנעה לפעולה – אלו שלושת הרכיבים לעמוד נחיתה מוצלח. רגע לפני שאנחנו גולשים ל'איך יוצרים דף נחיתה?' בואו נשמע מהו בכלל הדף הזה ומי אמור לנחות בו. דף נחיתה הוא למעשה דף אינטרנט פרסומי המיועד לחשיפת לקוחות לשירות או למוצר לרוב ספציפי – והפנייתם ליצירת קשר או להשארת פרטים במערכת החברה או העסק. קראו עוד על משמעותו של דף נחיתה ואיך תוכלו לבנות אחד כזה חכם עבור העסק שלכם.

 

חשיפת לקוחות לדף נחיתה

איך אנחנו חושפים את הלקוחות שלנו לדף נחיתה? ובכן, כחלק מתהליך הגלישה של המשתמשים במרחב האינטרנטי, הפרסום בגוגל דרך מודעה ממומנת או דרך אתר אחר תנחית את הלקוח הפוטנציאלי בדף הנחיתה שלנו.

נניח ולקוח כלשהו מחפש עכשיו ממש עוגת יום הולדת לאשתו בהזמנה אישית. הופה, אנחנו מאפייה ואנחנו ממש, אבל ממש רוצים שהסיפור הזה יעבור דרכנו. הלקוח יחפש בגוגל: "עוגת יום הולדת לאישה" והנה יקפוץ לו דף נחיתה של המאפייה שלנו שם נספר לו בקיצור נמרץ בוויזואליות מושכת על עוגות היומולדת המרשימות שלנו, נשתף במחיר הזול ולמה לרכוש דווקא אצלנו ובסוף נשכנע אותו ליצור איתנו קשר בגלל שיש לנו מבצע סופר שווה עבורו. נו מה, אחרי כל זה, שלא יקנה אצלנו?

 

דף נחיתה חכם

דף נחיתה חכם הוא כזה הבנוי לפי תכנון אסטרטגי מדויק, מכיר את קהל היעד ומכוון לצורך הספציפי של הלקוח כחלק מתהליך בניית דף נחיתה מקצועי. בניגוד לאתר המציע שפע של מוצרים ושירותים בו עלול הלקוח ללכת לאיבוד ולצאת מהאתר במהירות – דף נחיתה אידיאלי ייתן פוקוס על שירות או מוצר נבחרים ובכך ייתן לגולש את התחושה שיש כאן עסק שמבין אותו ואת הצורך הפרטי שלו.

 

איך לכתוב מלל שיווקי לדף נחיתה?

בניית אתר תדמית כוללת בתוכה תוכן טקסטואלי. התוכן השיווקי הזה חייב להיות מנוסח היטב כך שיצליח לגעת בבעיה או בצורך של הלקוח ויגרום לו להבין שהאתר הינו הכתובת לפתרון. הגדירו קהל יעד לפני שאתם יוצאים למסע הכתיבה, בדלו את עצמכם מהחברות המתחרות באמצעות מאפיין ייחודי ותנו סיבה ללקוח לבחור דווקא בשירות או במוצר שלכם – אלו כללי הכתיבה השיווקית על רגל אחת.

 

עיצוב דף נחיתה

עיצוב דף נחיתה חייב להתכתב היטב עם הרעיון השיווקי, המסר אותו תרצו להעביר וסגנון המיתוג של הקמפיין שלכם. באופן כללי ניתן לומר כי במרחב הדיגיטלי עמוס המסרים הוויזואליים – דפי הנחיתה בעלי חזות בסגנון קו נקי מושכים את העין יותר מבעלי מסר 'מרעיש' מדי.

 

עצבו דף נחיתה שמנועי החיפוש של גוגל ממקמים גבוה

כחלק מקידום אורגני מקצועי יש לעצב דף נחיתה רספונסיבי, נטען במהירות ומוטמע במילות מפתח רלוונטיות. פרמטרים אלו יזכו את דף הנחיתה שלכם בדירוג גבוה ויאפשרו חשיפה גבוהה יותר לקהל יעד מותאם רחב יותר.

אתר

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים