טסתם לחופשה? מדוע מומלץ לשים מדבקות שם על המזוודה

בעיות אפשריות ביציאה לחופשה

מי מאיתנו לא מתרגש כאשר הוא נכנס בשערי נמל התעופה בדרך לעוד יעד אקזוטי או מדינה יפיפייה? ההתרגשות אוחזת בנו עוד בשלבי הארגון של הטיול, כאשר אנו חושבים על היעדים בהם נבקר, מה נאכל ומה נביא איתנו במזוודה. הארגון של טיול כזה, דורש בדרך כלל חשיבה מרובה על מספר רב של פרטים והוא לוקח לאנשים זמן רב.

מספר רב של מדריכי נסיעות, עוסקים אכן בארגון נכון של המזוודה כאשר אנחנו יוצאים לטיול. מה להביא איתנו, איך לארוז בצורה נכונה את הבגדים והאביזרים שילוו אותנו, ומה לקחת איתנו ביד לעלייה למטוס.

אך, בעיה גדולה, בה נתקלים אנשים רבים בעת טיול בחו"ל ובשלבי הארגון, היא הפחד שמזוודה תיאבד, או שחלק מהחפצים שלנו בצורה כזו או אחרת ייזרקו מהמזוודה, ואנחנו נמצא את עצמנו במקום זר, ללא אביזרים חיוניים, חסרי אונים ומבולבלים.

ישנם סיפורים רבים שרצים ברשת, על אובדן מזוודות, על שכחת מזוודות בשדה התעופה, ועל גניבת מזוודות בשדה התעופה במדינת היעד. לכן, אנשים רבים מסמנים את המזוודות שלהם, נועלים אותם, ומוסיפים להם מגוון תוספות מיוחדות על מנת שיהיה להם קל לאתר את המזוודה שלהם ובמידה והמזוודה תיאבד, יהיה קל לאנשים לזהות את המזוודה ולהחזיר להם אותה.

כעת, נציג בפניכם רעיון פשוט וקל, שאף נוח ליישום ולא זוקק זמן רב של ארגון ותכנון, אך שיהפוך את חוויות הטיסה וסימון המזוודה לנח מאוד. אנחנו ממליצים, להזמין ולשים מדבקות שם על המזוודות שלכם.

 

מהן מדבקות השם?

את מדבקות השם, ניתן להזמין באתרים מיוחדים באינטרנט. עליכם להיכנס לאתר הייעודי, לעצב בצורה מהירה ונוחה את מדבקת השם שלכם, להוסיף תמונה שלכם להקלה על הזיהוי, ואף פרטים נוספים ליצירת קשר שיקלו על המוצא הישר להחזיר לכם את המזוודה שלכם.

לאחר העיצוב של המדבקה, והוספת השם, תוכלו להזמין גיליונות של מדבקות שיגיעו אליכם, ותוכלו להדביק אותן על כלל המזוודות והתיקים שלכם. מומלץ מאוד לרשום את שמכם באנגלית או אף בכל שפה אחרת בה נעשה שימוש במדינת היעד שלכם.

 

היתרונות בהדבקת המדבקה

קלות

בניגוד לדרכים אחרות בהן ניתן לסמן את המזוודה, שיטה זו קלה ליישום, וכל מה שעליכם לעשות הוא להזמין את המדבקה ולהדביק אותה בקלות על המזוודה.

 

נוחות הזיהוי

על ידי הוספת התמונה שלכם למדבקה, בדרך הפשוטה המוצעת באתר, תוכלו להעניק למוצא דרך קלה ופושטה מאוד למציאת בעל המזוודה. בנוסף, במידה והמזוודה תיגנב או תילקח בטעות על ידי עובר אורח, ההבדל בין פרצופו של הלוקח לבין הפרצוף המוצג במדבקה, יעורר במביטים חשד ויובל אותם לדווח על כך.

 

לסיכום

באמצעו מדבקת השם, תוכלו למצוא את המזוודה שלכם בקלות.

 

לבובות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים