כיום ניתן לגדל ילדים בצורה בריאה

חווים קשיים בזוגיות שכבר אי אפשר לגשר עליהם? מפחדים להתגרש רק בגלל הילדים? ודאי תשמחו לדעת כי כיום אפשר לגדל ילדים בצורה בריאה. איך? המשיכו לקרוא

מכירים את הסדרות והסרטים על זוגות שמתגרשים ופשוט לא מוכנים לדבר האחד עם השני? או שאולי אתם מכירים זאת אפילו ממקור ראשון אצל חברים או הורים של חברים? בכל מקרה, כיום, המצב כבר ממש לא צריך להיות כזה, תוכלו לשים את האחריות על כך על התפתחות הטכנולוגיה, או על התקדמות עולם הפסיכולוגיה או שבעצם, זאת בגלל עורכי דין מנוסים ומקצועיים אשר יודעים את העבודה ואיך באמת להקל ולאפשר לגדל ילדים בצורה בריאה.

 

משמורת מוסכמת על שני הצדדים

אחד הנושאים הכי טעונים שמורכבים, ודי בצדק, הוא ההחלטה על המשמורת ועל הלוז של הילדים בין שני בני הזוג. בגלל שהילדים הם הדבר הכי חשוב אשר משותף לבני הזוג, כמובן שיותר מכל דבר אחר, הגיוני ששני הצדדים ירצו כמה שיותר זמן עם הילדים, או לפחות את האפשרות להיות איתם כמה שיותר זמן בהתאם לנסיבות ולמצב הכלכלי והתעסוקתי של בני הזוג.

הדרך לגשר וליצור משמורת אשר מוסכמת על ידי שני הצדדים היא על ידי הסכם הורות משותפת אשר מעגן כי שני בני הזוג יהיו במשמורת על הילדים, ואפילו מפרט יותר לעומק את אופן העברת הילדים, איפה נמצאים מתי והוא יכול גם לכלול התייחסות לדברים מאוד ספציפיים כמו חגים וימי הולדת. כך הכל יהיה מוסכם מראש ולא יהיה מקום או סיבה לריב או להתמקח על משהו במהלך החיים של הילד.

 

תוכלו להכניס להסכם מה שתרצו

מעבר לדברים אשר חובה לדון ולהביא אותם בכתב על מנת באמת להגדיר את המצב כך שיהיה מוסכם אך גם מתועד, תוכלו להכניס להסכם אילו דברים שתרצו כדי למנוע מחלוקות בעתיד.

  1. בית ספר וחינוך – גם אם הילדים קטנים ועוד לא בשלב של יסודי, חטיבה או אפילו תיכון, ניתן לקבוע מראש לאיזה מוסד ילך הילד, או לאיזה מוסד לא ילך הילד כדי שהוא כבר יגיע לגיל זה כבר יהיה מוסכם
  2. רפואה וחברות – עיגון דברים אשר נראים מובנים מאליהם אך כשיש שני הורים שחיים בנפרד יכול להיות מחלוקת בנושא כמו קופת חולים, חברות בחוגים, תנועות נוער או אפילו מי מגיע למפגשים בבתי הספר והאם מתחייבים להגיע ביחד או בתורנות

אמנם גירושין ישר מתקשרים למערכת יחסים לא בריאה אשר פוגעת באחד מהצדדים או אפילו בשניהם, אפשר גם אחרת. הסכם הורות משותפת מאפשר לבני הזוג לשעבר לקבוע בדיוק מה יהיה בדבר עתידו של הילד, לפרט דברים אשר נראים מובנים מאליהם אשר משתנים כאשר ההורים חיים בנפרד ופשוט למנוע מחלוקות וריבים מול הילדים.

 

ילדה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים