כמה עולה לוכד עכברים?

מי שפעיל ברשתות החברתיות כנראה ראה שבימים האחרונים ישנה דרישה גבוהה ללכידת עכברים באזורים נרחבים ברחבי הארץ. נדמה כי עבודות הרכבת הקלה ובניית כבישים באזורים מסוימים מובילים להתפרצות של עכברים שבאים מן הטבע אל בתים פרטיים ובניינים.

הדבר הוביל רבים לחפש מידע אחר לוכד עכברים. כדי לסייע לכל המתעניינים, יצאנו בסדרת מדריכים מקיפה שתציג בכל פעם תשובה לשאלה אחרת בנושא זה. הפעם, נענה על השאלה – כמה תשלמו ללוכד עכברים על עבודתו? הישארו אתנו ותגלו.

 

לוכד עכברים – מה הוא עושה?

רגע לפני שנעמיק בכל הנוגע לעלויות, צריך ליישר קו ולציין מהי עבודתו של לוכד העכברים. שכן, אם נפנה מיד אל התשלום, קוראים מסוימים עשויים לחשוב כי העבודה שלו היא X בזמן שהם יזמינו אותו ויגלו שהיא בכלל Y. לוכד עכברים מבצע כמובן לכידה של העכבר, אבל העניין לא מסתיים כאן.

הוא גם בודק אם יש עוד עכברים באזור לפני שהוא עוזב את המקום. שכן, הימצאותו של עכבר אחד עשויה להעיד על משפחת עכברים. אתם רוצים להיות בטוחים שהלוכד יעלים את העכברים כולם, נכון? אז כדאי שתדעו שהוא צריך לעשות זאת.

ראוי לציין כי יש לוכדי עכברים שגם מפנים פגרים של עכברים בעת הצורך. שכן, לעיתים, עד שמזמינים לוכד, העכבר כבר עובר לעולם הבא בעקבות מפגש עם חתול אקראי או בעקבות סיבה אחרת.

 

כמה משלמים ללוכד עכברים ולמה זו שאלה מורכבת?

יצאנו לבדוק כמה אנשים שילמו לאחרונה על ביקור של לוכד עכברים וגילינו שהעלות משתנה מביקור אחד לאחר. לא לקח לנו הרבה זמן להבין שהעלות משתנה בהתאם לפרמטרים קבועים שמשתנים מאיש מקצוע אחד לאחר. בנוסף לכך, הם גם משתנים בהתאם ללקוחות השונים. כך שאם אתם רוצים לדעת כמה תשלמו, עליכם להכיר בפרמטרים הללו קודם כל.

 

אז כמה תשלמו ללוכד עכברים?

התשלום המינימלי הוא כ- 260 ₪ במרבית המקרים והמחיר עשוי לעלות בהתאם לפרמטרים הללו:

  1. הכתובת שלכם ושעת ההגעה (אתם עשויים לשלם יותר אם תזמינו לוכד בשעות לא שגרתיות)
  2. מקום הימצאותו של העכבר ומידת הקושי לתפוס אותו
  3. הצורך בשימוש בחומרים שונים

לוכד עכברים

רוצים לקבל הצעת מחיר מדויקת? זה אפשרי

עכשיו אתם יודעים כי עלות ההזמנה של לוכד עכברים משתנה ממקרה אחד לאחר. כך שנותר לכם רק לקבל הצעת מחיר מדויקת, כזו שתאפשר לכם להבין כמה בדיוק אתם צריכים לשלם. כדי שזה יקרה, עליכם לערוך בירור מקיף עם כמה בעלי מקצוע, לציין בפניהם את התשובות לפרמטרים שנכתבו לעיל. רק לאחר מכן, תוכלו לקבל הצעת מחיר מדויקת ולבדוק האם היא מתאימה לכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהי העלות של לכידת עכברים על ידי בעל מקצוע. נאחל לכם בהזדמנות זו שתפנו אל מקצוען שיציע לכם מחיר הוגן.

לוכד עכברים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים