כיצד מתנהל אימון עסקי?

כולנו צריכים כסף. אין אפס. רבים הם האנשים המתעוררים כל יום בתחושה של אוף, עוד יום עבודה הגיע… התגלית היא שניתן לשנות את הנתונים הללו. אימון עסקי מוביל את המתאמן למקסם את יכולותיו העסקיות, לממש את הפוטנציאל שבו ולהציב את העסק שלו במקום טוב יותר. איך זה מתנהל? על כך – כאן.

 

מה זה אימון עסקי?

אימון עסקי הוא תהליך בו בעל עסק מקבל כלים להוביל את העסק למקום טוב יותר. באמצעות האימון ביצועי העסק משתפרים ובעל העסק לומד על דרכים דרכם הוא יכול למקסם את הנאתו ורווחיו מהעסק. אימון עסקי כיול להתנהל במפגש אחד על אחד של המאמן ושל בעל העסק המחפש להתפתח מבחינה עסקית.

הוא יכול להתנהל כאימון קבוצתי, בה המאמן מאמן מספר בעלי עסקים בו זמנית. הוא מעביר להם את כללי היסוד לניהול עסקי יעיל. הוא מעלה דיונים פורים ומנהל שיח שיביא את המשתתפים אל התובנות העיקריות.

הכשרה עסקית

אימון אישי או קבוצתי?

מרבית המאמנים העסקיים מציעים גם אימון עסקי וגם אימון אישי. באימון הקבוצתי ניתן להכיר את השיטה, לקבל תובנות ולהצליח למקסם תהליכים בעסק. אך לאחר מפגש אימון אישי אחד על אחד, המתאמן מקבל "בוסט" של טיפים פיננסים מותאמים לעסק שלו, הוא לומד לייעל את היעדים ולכבוד מטרות.

אימון אישי הוא עדיף כאשר מדובר בבעל עסק המעוניין לקדם את העסק שלו. חברות וארגונים המעוניינים לקדם את עובדיהם ולייעל תהליכי עבודה, יבחרו באימון עסקי קבוצתי – שמתאים יותר למטרתם.

 

התנהלות אימון עסקי

המתאמן יפגוש את המאמן, בפגישה אחד על אחד מצב העסק יעבור מיפוי, נקודות החוזקה והחולשה, הנתונים הפיננסים יבדקו ולפני שהתהליך יתחיל נבדוק את האתגר מולו העסק ניצב. פעמים רבות אתגרי העסק מגיעים בשל עיוותי חשיבה של בעל העסק, פחד מגדילה, פחד מכישלון וכן הלאה.

בתהליך האימון העסקי המתאמן עובר תהליך לשבירת החסמים וכך הוא מגדיר מחדש יעדים רלוונטים עבורו בהתאם למודל סמרט (ספציפי, מדיד, רלוונטי ותחום בזמן). תוכנית עבודה נבנית בהתאם למטרות שהוצבו וכך בכל תקופה עוצרים ובודקים את הדרך שנעשתה ואת העבודה המצריכה שיפור.

 

אל מי פונים לקבלת אימון עסקי?

לא מעט בעלי עסקים לא מוותרים על אימון עסקי עם רועי עמוס. ואכן, יש צדק בכך, רועי הוא אחד שעבר משברים ומהם הוא צמח והגיע למה שהוא היום. כך שהמתאמנים מרגישים שיש להם על מי לסמוך, יש מי שמבין אותם והעסק שלכם יקבל "פוש" יעיל מאימון כזה.

לא מעט מאמנים מציעים אימון עסקי, בדקו שמדובר במאמן בעל ניסיון, מקצועיות והמלצות בשטח. העדיפו לפנות אל אחד שאתם משוכנעים בדרך שלו והוא יוכל לסייע לכם. הזמן להתחלת האימון הוא לא קבוע, כל בעל עסק הוא זה שמחליט מתי הוא מעוניין לייעל תהליכים עסקיים והוא פונה לקבלת אימון.

הכשרה עסקית

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים