כיצד מערכת תת כיורית מסננת מים?

אם חשוב לכם להמשיך לשתות מים ויותר מכך לשתות מים שהם מסוננים ונקיים עד כמה שניתן, כנראה שיש לכם בבית בר מים או לפחות בקבוקי מים מינרלים. אבל לעיתים זו יכולה להיות התעסקות קצת מעצבנת. לכן, הומצאו ברי המים התת כיוריים, להם יש מספר יתרונות. כיצד המערכת עובדת? ומה היתרונות שלה? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

מה הם ברי המים?

ברי מים בעצם עוזרים למים שאנחנו שותים להיות כמה שיותר מסוננים ובריאים לשתייה. מעבר לכך הם פשוטים בשימוש שלהם ובדרך זה עשויים לעלות את רמת הצריכה שלנו של המים. ישנם כמה אופציות של ברי מים. ישנם ברי מים בצבעים קלאסיים, כאלה קטנים או גדולים, עם כפתורים ודרכי תפעול שונות, כאלה עם אפשרות להוצאה של סודה ולא רק מים ועוד.

 

מהי מערכת תת כיורית?

בהמשך לברי מים, מערכת תת כיורית היא בעצם סוג של בר מים שלא נמצא על השיש ונמצאת במקום מוסתר יותר מתחת לכיור. במערכת תת כיורית ניתן לצרוך מים בטמפרטורות שונות וכן, צורת ההתקנה שלה היא פשוטה כאשר ניתן להתקינה ברוב הכיורים הסטנדרטיים.

סינון מים של מערכת מים תת-כיור

איך המערכת מסננת את המים?

מערכת תת כיורית מותקנת עם מערכות סינון בכדי לדאוג למים להיות נקים ובריאים יותר בנוסף, הם מטשטשים ומשפרים את המים של המי ברז. לכל מערכת כזו יש מיכלים קטנים שבהם מסננים את המים. כמו בכל מכשיר של סינון מדי פעם יש להחליף את סנני המים בכדי שיפעלו בצורה יעילה וטובה.

למערכת זו יתרונות רבים ביניהם העבודה שהיא משאירה מקום רוב על גבי השיש לשאר עיסוקים כמו בישולים. בנוסף, המערכת פשוטה להפעלה ולכן יכולה לגרום לשתייה מרובה של מים במהלך היום יום. כמו כן, העובדה שהמערכת מספקת בקלות מים חמים עבור שתייה חמה, מאפשרת חיסכון באנרגיה ובחשמל לעומת מכשירים אחרים כמו למשל קומקום.

בנוסף לאלה, האם העיצוב של הבית ובפרט של המטבח חשוב לכם זה המקום לציין שלעומת ברי מים רגילים, את המערכת התת כיורית לא רואים על השיש דבר שמשפיע על המטבח להיראות בצורה קלאסית ונקייה כמה שיותר. הדגמים של המערכות הם אלגנטיים ופשוטים ובכך לא בולטים ומשאירים מטבח סולידי וקלאסי. מערכת מסוג זה ניתן למצוא בחנויות השונות כמו לדוגמא עדן בר, המספקת פתרונות שונים למים מסוננים.

 

בסיכומו של דבר

צריכה של מים היא חשובה, אך יותר מכך כדאי שהמים שאתם שותים יהיו מסוננים. יש כמה אפשרויות של סינוני מים, החל ממים מינרלים ועד לברי מים בעיצובים ועם אופציות שונות. ניתן לרכוש מערכות תת כיוריות המאפשרות את האפקט של ברי מים רק בצורה יותר סולידית, ששומרת על מקום במטבח, מאפשרת שתייה של מים מסוננים, שומרת על מראה קלאסי של השיש ועוד.

סינון מים של מערכת מים תת-כיור

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים