5 טיפים מחברה מקצועית לניקיון בתים

יש לכולנו נטייה לחשוב, שמספיק לקחת דלי אקונומיקה, לשפוך אותו בכל הבית והנה, יש לנו אחלה ניקיון.

הכל נקי, מבריק ונטול חיידקים. אבל, איך להגיד בעדינות, מדויק זה לא.

כן, בטוח יכאב לרובנו, מעריצי האקונומיקה, לשמוע שהיא לא פתרון קסם לכל כתם ולא מתאימה לניקיון של כל משטח ומשטח. אז מה כן? איך מנקים נכון? למקרה והחלטתם להסתדר לבד ולא להזמין איש מקצוע, הכנו לכם 5 טיפים מנצחים לניקיון בית, כאילו הייתם חברת ניקיון מקצועית.

 

 טיפ ראשון – להכיר את המשטחים של הבית

ניקיון בתים זה תורה שלמה, שכדאי להכיר לפני שניגשים למטלה. פרקט עץ ורצפת בטון זה ממש לא אותו הדבר. זה מתבטא הן ביכולות של המשטחים לספוג כתמים והן באופן שבו ננקה אותם. רצפת בטון מסוגלת לעמוד בניקיון עם חומרי ניקוי אגרסיביים ופרקט עץ הוא עדין ולכן מצריך חומרים מיוחדים.

זה תקף גם למדפים שיש לנו בבית, כאשר מדפים או שולחנות שעשויים עץ, לא סובלים עליהם אפילו ספריי חלונות שנדמה שמתאים להכל.

לא בטוחים בנוגע למשטח כלשהו? תשתמשו עליו רק בחומרים עדינים, חבל להחמיר מצב קיים.

 

 טיפ מספר שתיים – לקרוא טוב את הוראות היצרן על גבי חומרי הניקוי

תמיד נדמה לנו, שלהחזיק חומר כלשהו במשך לילה שלם, זה יעיל הרבה יותר מלהחזיק אותו רבע שעה, כפי שמצוין על האריזה. או שאין זה משנה אם שטפנו במים, משהו שהיינו אמורים לנגב במטלית לחה מעט. זהירות! אנחנו עלולים להרוס משטח מסוים, שעליו הנחנו את החומר.

 

 טיפ מספר שלוש – כללי זהירות הם תמיד החשובים ביותר

אם כתוב בהוראות היצרן של חומר כלשהו, לרסס אותו רק בחדר מאוורר, יש סיבה לכך. לא חסרים סיפורים, שבהם אנשים חטפו הרעלה או התעלפו, כי שהו זמן רב מדי בחדר לא מאוורר, בזמן שניקו אותו.

גם הוראות "פשוטות" יותר כגון להשתמש בכפפות, הן הוראות שכדאי להיצמד אליהן. חבל לחטוף תגובה אלרגית, שהיה ניתן להימנע ממנה.

 

 טיפ מספר ארבע – הרחיקו בעלי חיים וילדים מהאזור

גם חומרים שאינם מוגדרים כרעילים, עלולים להזיק לילד או לבעל חיים. כי לכו תסבירו לכלב שלכם, שהגרגירים המפתים האלה, זה בכלל לא האוכל שלו. אל תשאירו ילדים ובעלי חיים ללא השגחה בזמן הניקיון ועדיף, תנקו כאשר הם מחוץ לבית.

 

 טיפ מספר חמש – לא בטוחים שיודעים מה לעשות? תפנו לאנשים שמתמחים בניקיון

נשמע לכם קצת מורכב מדי העניין? חיפוש אחרי חומרי ניקיון, התאמה ביניהם וקניית ציוד מתאים? צודקים. מדובר בהשקעה של זמן וכסף. אז אולי פשוט אל תסתבכו, תפנו אל מומחים לניקיון בתים, שלהם הידע, החומרים והכלים המתאימים ותדעו שטעויות הם לא עושים.

איך לא חשבנו על זה קודם?

מגב

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים