5 טיפים לכלבים עם בעיות התנהגותיות קשות

הכלב שלך הוא חלק גדול מהמשפחה שלך. אם יש לך כלב עם בעיות התנהגותיות חמורות, רוב הסיכויים שהוא חייב להיות בעל איזושהי בעיה רפואית שמונעת מהם להיות 'בדיוק כמו כולם'. חשוב להבין בדיוק מה המשמעות של בעיות ההתנהגות שלו וכיצד לעזור לחבר הכלב שלך לתקן אותן בהקדם האפשרי! כאן אנו מעבירים אותך דרך כמה טיפים נפוצים לטיפול במקרים חמורים של התנהגות כלבים:

 

הבן את בעיות ההתנהגות של הכלב שלך

אחד הדברים הראשונים שתרצו להבין לגבי הכלב שלכם הוא מדוע הוא מתנהג כפי שהוא מתנהג. אם נראה שהכלב שלך לא רוצה לאכול, אבל תמיד מוכן לנבוח, זה יכול להיות בעיה רפואית. ברגע שיש לך תחושה למה הכלב שלך מרגיש, אתה יכול לנסות מגוון דברים כדי לעזור.

 

אל תפחד לבקש עזרה

אם הכלב שלך מתחמק ממך או יוצא מכלל שליטה, ייתכן שתצטרך לבקש עזרה מקצועית, גם אם אין לך את התשובה לבעיה. אילוף כלבים היא דרך מעולה להבין לעומק בעיות התנהגותיות של הכלב ולעזור לו להתגבר עליהן, שימו לב שלעיתים במקרים מסויימים יש לקחת את הכלב למתחם אילוף כלבים בפנסיון.

 

תתייחס תמיד לכלב שלך בכבוד

כשהכלב שלך תוקף כלב או אותך, וודא שאתה מוכן לזה. החזיקו חזק את הרצועה  ותנו לחבר הכלב שלכם לנסות להימנע מפגיעה. חיבוק כלב עוזר להרגיע ולהקל על פחדיו של הכלב, ויכול גם לסייע ביצירת מערכת יחסים עם כלבך.

 

תשמור על עצמך גם!

גם אם היית חבר טוב לחבר הכלב שלך, קל לשכוח כששניכם 'תורנים'. זכור לשים את מיטבך כשאתה מתמודד עם חברך הכלב. כשאתה בתפקיד, קח את הזמן שלך בטיפול בכלבך שחק עם חברך הכלב כמה שאתה יכול. אם אתה צריך לקחת את החבר הכלב שלך לווטרינר, ודא שאתה מוכן . כשאתה מחוץ לתפקיד, תדאג לדאוג לעצמך בריאותית ומנטלית בכדי שתוכל להמשיך לעזור גם לכלבך.

 

טיפול מותאם

זה יכול להיות קשה מאוד לקחת את חבר הכלב שלך לווטרינר. למרבה המזל, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להקל על התהליך. ראשית, אתה יכול להביא את הכלב לווטרינר חיצוני. זה אומר שאתה והחבר הכלב שלך יכולים לטייל עם הכלב בזמן שהרופא מסתכל. זו הדרך האידיאלית לקחת את חברך הכלב לווטרינר.

 

מסיימים

צייתנות היא תכונה שקשה ללמד, אבל ברגע שיש לך אותה, קל מאוד לתחזק אותה. אתה רק צריך לחכות שהחבר הכלב שלך ילמד עם הזמן ובעזרת העזרים שנתנו לך להגיע אליה. במקרים קלים של הפרעת התנהגות, לעתים קרובות אתה יכול לתקן את הבעיה ברגע שהיא מתרחשת – אבל במקרים חמורים יותר, אתה צריך לטפל בבעיה כמו בכל מחלה אחרת. בעזרת בעלי מקצוע ועזרה של אנשים שעברו דברים דומים שיש להם נסיון וידע בכדי לעזור לך ולחברך הכלב להתמודד עם מה שמתרחש.

שיעור אילוף

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים