מארגנים טורניר כדורסל לעובדים? כך תעשו זאת נכון:

מנהלים רבים מרגישים שהשגרה שוחקת את עובדיהם ומקום העבודה הופך למנומנם.

במצבים שכאלו, ההמלצה הטובה ביותר היא ארגון אירוע שובר שגרה. בימים אלו, נהוג במקומות רבים לארגן אירועי גיבוש שמבוססים על אוכל, אלכוהול או אטרקציה מסוג זה או אחר.

אולם, במקומות בהם העובדים מאופיינים בעיקר כחבר'ה צעירים בעלי אורך חיים ספורטיבי, אירועי הגיבוש לרוב מבוססים על טורנירים של ספורט.

השילוב של התחרותיות, שחרור האנרגיות באוויר הפתוח והגיבוש הקבוצתי שנדרש כדי לנצח – הופך לפתרון מושלם למקומות עבודה שמרגישים שהשחיקה נחתה עליהם.

 

איך תעשו את זה נכון? שימו לב ל-3 טיפים:

ארגון

חשוב להקפיד על ארגון הטורניר. ברגע שתעניקו למשתתפים את התחושה שהטורניר הוא לא התקבצות רנדומלית במגרש כדורסל, אלא טורניר מאורגן עם מחשבה מאחור, העובדים שלכם ישתתפו בטורניר בשיא הרצינות וירצו לנצח. ככל שלא תארגנו את הטורניר כהוגן, העובדים יאבדו את הסבלנות מהר מאוד והאווירה תהפוך מרצינית ל"שכונתית". השאיפה היא לבנות טורניר עם חוקים ברורים, שיטה מסודרת, שופטים וקבוצות ידועות מראש. יש לתת לכל אחד מהמשתתפים במה מספקת כדי לשחק כדורסל ולהשתתף באווירה התחרותית, רצוי שיהיו לטורניר מספר שלבים וכמובן מנצחים ומפסידים ברורים (לא לסיים את הטורניר בכך ש"כולם מנצחים"). דוגמא לארגון הטורניר: יש לכם 20 עובדים, חלקו אותם ל-6 שלישיות (יהיו קבוצות עם מחליפים) ו-2 בתים. המקומות הראשונים והשניים, יעפילו למשחקי חצי גמר והמקומות השלישיים יתמודדו על מקום של כבוד. בהינתן שכל משחקון יימשך כמה דקות, השיטה הזאת תספק לכם טורניר מדויק מבחינת הזמן שיימשך.

 

האווירה שמסביב

ראשית, יש לבחור מקום טוב לקיום הטורניר. מומלץ מאוד לשכור מגרש שישמש רק אתכם ולא תצטרכו לחלוק אותו עם שחקנים אחרים, דבר שיכול להוריד מהאווירה ולהרוס את הרצינות של האירוע. כמו כן, הטורניר יכול וצריך להיות מרכז האירוע, אך חשוב לזכור שבכל זמן נתון ישנם עובדים שאינם משתתפים כרגע באחד המשחקים וצריך לדאוג שגם הם יהנו מהאווירה, אחרת הם יאבדו עניין מאוד מהר. רצוי לעשות זאת באמצעות כיבוד מפנק וקליל בין המשחקים, שתייה קלה, מוזיקה ואווירה ייחודית לטורניר. את האווירה הייחודית אפשר ליצור על ידי חולצות אחידות בצבעים שונים, מיתוג האירוע על ידי שילוט ודגלים שמתקשרים ישירות לחברה או למקום העבודה המארגן. על ידי שימוש בדרכים אלו, תוכלו ליצור גאוות יחידה ונפח לטורניר הכדורסל אותו אתם מבקשים לארגן.

 

פרס שזוכרים

הדובדבן שבקצפת! על מנת לחתום טורניר מוצלח יש להעניק למנצחים ולכל המשתתפים פרס או מתנה שיזכרו להמון זמן בטקס מכובד או אירוע סיום שמשאיר טעם טוב לטורניר הכדורסל שארגנתם. בין אם מדובר בגביע, מדליה, או תעודה הוקרה – חשוב שהפרס שניתן למנצחים ומתנת ההשתתפות שניתנת לשאר העובדים יהיו מקוריים, ייחודים וכאלה שמכילים פרטים ספציפיים על הטורניר או אירוע הגיבוש של מקום העבודה. ופרסים שכאלה ניתן למצוא בחנות מילמן דור ההמשך לא מדובר בפרסים גנריים שניתנים בטורנירים או בתחרויות שונות ולא רציניות, אלא פרס שיכול להתאים את עצמו בדיוק לטורניר הכדורסל שתרצו לארגן. בהתאם למחיר שתרצו להשקיע, תוכלו לבחור מגני הוקרה, מדליות, גביעים, פסלים ייחודיים, סיכות ועוד מגוון רחב של מוצרים שעליהם תוכלו לחרוט מלל מסוים וגם להדביק את הגרפיקה שתרצו (לוגו החברה, למשל). אצל מילמן דור ההמשך – דף הבית, הדברים הללו הם בגדר מובן מאליו, הם עוסקים בתחום הזה שנים ויידעו לתת לכם שירות מצוין.

 

זריקה לסל

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים