הכירו את חללי העבודה הטובים ביותר ברמת גן

ברגע שנכנסים לחלל עבודה משותף ניתן להבחין מיד שהוא מרגיש שונה ממשרד רגיל. האווירה החשמלית, הכובשת, האנרגטית והנרגשת שמביא החלל העמוס בכמות מגוונות ורחבה של עובדים מתחומים שונים ומעודדת תחרותיות בריאה ומינוף עסקי. ועדיין לא הזכרנו את ריח הקפה הטרי בנוסף לנוף הכובש והעוצר נשימה של העיר האורבנית והמיוחדת. תוכלו לראות תערובת של אנשים שנמצאים במיקוד עמוק על שולחנות עבודה פרטיים ואחרים מלהיטים שיחות מעוררות בשולחנות גדולים משותפים. זו התרבות של מתחם חללי עבודה משותפים.

מרחבי עבודה משותפים אלו מציעים חבילה של שירותים דמויי משרד כמו שולחנות חמים, חדרי ישיבות פרטיים, מטבחים, קפה ועוד. לעתים קרובות הם מציעים גם קהילה. התושבים בדרך כלל הם פרילנסרים, יזמים, סטארט-אפים וצוותים קטנים שרוצים לנצל מרחב גמיש.

אחד היתרונות של חללים אלה הוא היכולת לשכור רק את מה שאתה צריך לעומת חלל משרד פרטי שלם, שיכול להיות יקר. באמצעות מודלים שונים המבוססים על חברות, העלויות משתנות ומאפשרות גמישות. אלה כוללים אפשרויות לתשלום יומי או עמלות חודשיות. עלויות החברות גם שונות זו מזו בהתאם לשאלה אם אתה משתמש בשולחן משותף או שאתה רוצה שולחן ייעודי.

 

תופעה עולמית

תופעת חללי העבודה המשותפים התרחבה כמעט לכל מקום בעולם והגיע גם למדינת ישראל הקטנה. בין עשרות מתחמים שונים הפרוסים ברחבי הארץ כמו בתל אביב, ירושלים והרצליה, ניתן גם למצוא מתחמי חללי עבודה ברמת גן.

רמת גן, הסמוכה לתל אביב וערים נוספים במרכז הארץ, ונחשבת בפני עצמה לאחת הערים המרכזיות בארץ, נחשבת גם לאחת הערים הנכונות והמתאימות ביותר לנהל בה עסקים שונים. יחד עם מתחם הבורסה, תחנת הרכבת והקרבה לתל אביב, רמת גן היא המקום המושלם לעבוד, למנף ולהגיע להישגים גדולים עם העסק שלך.

הכירו את חללי העבודה הטובים ביותר ברמת גן:

 

טראפיק לורדס

מיקום: ז'בוטינסקי 2, רמת גן

מבין מתחמי העבודה הטובים ברמת גן, נחשב למתחם עבודה אקדמי משותף, המיועד לאנשי אונליין מרקטינג. מבין השירותים שמציע מתחם הטראפיק לורדס ללקוחותיה היא פלטפורמה ייחודית המאפשרת לחברות מכל הסוגים להתמקד במטרה שלהן ולהגיע להישגים רבים.

 

הקיבוץ – בורסה רמת גן

מיקום: תובל 22, מתחם הבורסה, רמת גן.

מתחם עבודה משותף הכולל משרדים פרטיים מעוצבים ונוחים, לאונג' מרווח, חדר ישיבות רחב ומאובזר, מטבח, ועוד. שוכרים במתחם זה יוכלו ליהנות משיתופי פעולה ייחודיים של הרשת עם חברות רבות כמו אמזון, פייסבוק ועוד.

 

נט וורק

מיקום: דרך בן גוריון 38, רמת גן.

בשיתוף עם עיריית רמת גן, נט.וורק מציעה סביבת עבודה תומכת לסטארט אפים החל משלב הרעיון ועד שלב בגרות והעצמאות הכלכלית, חלק מקהילת עסקית הפועלת במרחב המאפשר קידום ושיתוף פעולה, חדשנות, ואפשרות לשיתופי-פעולה עם העירייה ובעלי עסקים מקומיים..

 

מקום עבודה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים