חיסול ממוקד בעזרת הדברת פשפשים

מהם פשפשים?

פשפשים הינם מזיקים בעלי מחושים של 4 -5 פרקים וחדק הנח מתחת לגוף כשאין בו שימוש.  קצה הכנפיים שלהם נחות אחת על השנייה ויש להם 6 רגליים. פשפשים נפוצים בכל העולם וניתן למצוא אותם כמעט בכל בית גידול, לדוגמא : על צמחייה, במים מתוקים ומלוחים, מתחת לאדמה ואפילו בשלג, הם החרקים היחידים שניתן למצוא גם באמצע האוקיינוס. מרביתם צמחוניים, חלקם טורפים חרקים אחרים ומקצתם אף ניזונים מיונקים.

פשפשי המיטה מתרבים במהירות, ובתוך שישה חודשים בלבד, מכמות מעטה של פשפשים הם יכולים להפוך להתפשטות מלאה של  13,000 אלף פשפשים ומעלה. גילוי הוא קריטי כדי לשבור את מחזור חיי פשפשי המיטה לפני שהם הופכים לבעיה גדולה יותר.

 

מאיפה מגיעים פשפשי המיטה?

מכיוון שניתן למצוא פשפשי מיטה בכל מקום בו בני האדם מתכנסים ומבלים זמן ממושך, חשוב להיות על המשמר אחר פשפשי מיטה בעת השימוש בתחבורה ציבורית או בישיבה בחללים ציבוריים כמו ספריות. לרוב הם יגיעו אליכם דרך הסביבה החיצונית שלכם, בין אם הייתם בחופשה ופשפשי מיטה קפצו לכם למזוודות או בין אם פשוט ישבתם באוטובוס וחזרתם הביתה.

 

בדיקה וטיפול בפשפשים:

לא קל לראות התפשטות פשפשים במיטה והיכולת להוכיח את קיומם קשה, ואפילו אם גילתם שאכן מדובר בפשפשים, תרופות ביתיות והרתעות ללא מרשם הן לרוב לא יעילות. לכן רצוי להזמין חברת הדברה כאשר גיליתם שאכן מה שיש אצלכם בבית הוא אכן פשפשים. מומחה מיומן מאוד יכול אף לבדוק  את הבית שלך, לתת פיתרון לבעיה ובנוסף יעקוב אחר הפעילות בכדי להבטיח את יעילות המאמצים שלנו ולהציע שקט נפשי נוסף.

 

שיטות ביתיות:

  • שאיבה של כל הספות והמיטות שלכם בבית והרתחת המצעים בכביסה ל90 מעלות.
  • תפחיתו את כמות האבק בביתכם.
  • הסירו המגירות משולחנות ומארונות שכן פשפשי המיטה אוהבים מאוד להסתתר באזורים אלה. הפוך את הרהיטים כדי לבדוק ולנקות את כל נקודות המחבוא. יש למשוך את כל הרהיטים מהקירות ולנקות היטב את אזורם.
  • נקו את כל מקום ומקום בביתכם בעזרת שואב, ביצי הפשפשים יכולים להיות בכל מקום ובשביל לנקות את ביתכם מפשפשים יש צורך בשואב אבק טוב.

 

כל השיטות הביתיות לא בהכרח יבטיחו לכם שקט נפשי של 100 אחוז, בגלל קצב הגדילה של פשפשים תמיד יש את הסיכון שלא תנקו מספיק טוב או לא תשאבו מספיק טוב ולכן חיסול ממוקד בעזרת הדברה של פשפשים יעזור לכם להיות בטוחים ב100 אחוז שאכן כל פשפשי המיטה נעלמו  לכם ואין להם זכר בנוסף במידה ולא תמיד יהיה לכם למי לפנות לבדיקה נוספת שיטות עשה זאת בעצמך קיימות ולעיתים יעילות אך אינן מבטיחות 100 אחוז הצלחה ובמידה ושקט נפשי נחוץ לכם רצוי להזמין הדברה מסודרת.

 

חיפושית

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים