חטיפים לכלבים? יש חיה כזאת!

הכלב הוא החבר הטוב ביותר של האדם. כיום ניתן למצוא כלבים שגדלים כחיות מחמד בבתים רבים. למעשה, נכון לשנת 2017 בישראל מגדלים כמעט חצי מיליון כלבים מסוגים שונים. לאימוץ כלב יש יתרונות רבים ועם זאת זוהי משימה מורכבת שדורשת השקעה ואחריות רבה.

אחד מהדברים היעילים ביותר שיסייעו לכם בגידול הכלב הוא  הענקת חטיפים מפנקים לכלב. החטיפים יסייעו לכם לאלף את הכלב שלכם, ללמד אותו פקודות חדשות, להעניק לו פרס על התנהגות טובה או סתם לתת לו צ'ופר שישפר את מצב הרוח שלו.

במאמר זה תוכלו לקבל מידע על סוגי החטיפים השונים שיש לכלבים וטיפים יעילים ושימושיים שיסייעו לכם להעניק לכלב שלכם חטיפים בצורה נכונה.

 

סוגי חטיפים לכלבים

  • עצמות: קיימים חטיפי כלבים רבים המבוססים על עצמות נקיות מחיידקים. לחטיפים אלו אין ערך תזונתי והן בעיקר מעודדות לעיסה ומהוות מעין משחק של הכלב.
  • בשר מיובש: ישנם חטיפי כלבים המבוססים על בשר מיובש. חטיפים אלו מספקים חלבון לכלב. מדובר בחטיף עמיד לאורך זמן שהוא גם בריא יחסית וגם מספק כלב חווית לעיסה טובה ומהנה.
  • חטיפי עור: חטיפי לעיסה ללא ערך תזונתי ממשי שמספקים לכלב התעסקות ומעודדים את הלעיסה שלו. שימו לב, בעבר חטיפים אלו גרמו למספר מקרי הדבקה בסלמונלה ולכן חשוב לרכוש רק חטיפי עור ממקומות איכותיים שמוכרים באריזות שעליהן כתוב שם היצרן והתווית.
  • חטיפים אפויים: חטיפי כלבים אפויים כמו ביסקוויטים או עוגיות בדרך כלל מכילים חומרי גלם מהצומח וקמחי בשר. בשונה מחטיפי כלבים מסוגים אחרים, החטיפים הללו לא מספקים התעסקות לכלב משום שהוא מחסל אותם במהירות.

בקבוצה זו קיימים גם חטיפי בריאות שתורמים למטרות שונות כגון: ניקוי השיניים, מניעת אבן בשן, חיזוק עצמות והסרת ריח רע מפה הכלב.

 

טיפים:

אל תפריזו בכמות

האכלת הכלב שלכם ביותר מדי חטיפים עלולה לגרום להשמנת יתר או להפר את האיזון התזונתי שהכלב מקבל מהמזון שהוא אוכל. לפיכך חשוב להעניק לכלב שלכם חטיפים בכמות הגיונית רק בתור פינוק, פרס או כלי לאילוף.

שמרו על האצבעות

כאשר אתם נותנים לכלב שלכם חטיף, הוא עלול לנשוך את האצבעות שלכם מרוב התלהבות. לפיכך, חשוב להאכיל את הכלב בצורה נכונה תוך שמירה על האצבעות. מומלץ ללמד את הכלב לא לחטוף את החטיף מהיד ולקחת אותו רק כאשר מניחים לו אותו.

נסו לגוון

הכלבים אוהבים טעמי שונים וחדשים. לפיכך, מומלץ לגוון בחטיפים שאתם מעניקים לכלב שלכם ולשלב סוגי חטיפים שונים.

 

בצ'או צ'או תוכלו לרכוש תוספי מזון וציוד לבעלי חיים שונים כגון: חתולים, כלבים, מכרסמים, דגים, תוכים ועוד. צ'או צ'או לא מתפשרים על איכות המוצרים, אך מעניקים אותם ללקוחותיהם תמורת מחירים זולים ואטרקטיביים שמתאימים לכל כיס.

 

Dogs

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים