איך תדעו שאתם זקוקים לעורך דין פלילי?

לפעמים לוקח זמן להבין כי עולה צורך בפנייה אל עורך דין פלילי. שכן, מרבית האנשים בוחרים להאמין כי הם נמצאים בסוג של חלום שצפוי להסתיים בקרוב על הצד הטוב ביותר. אבל החיים לא תמיד מאפשרים להגיע לתוצאה ורודה שכזו. שכן, ישנן סיטואציות שבהן עולה הצורך בליווי מטעם עורך דין פלילי. הישארו אתנו ותגלו איך תוכלו לדעת אם אתם זקוקים לעורך דין שכזה.

 

תכירו את הגורמים שליוו אותנו בכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי נכתב תוך ליווי שקיבלנו מטעם גורמים חיצוניים שיודעים דבר או שניים על המצבים שבהם יש צורך בפנייה אל עורך דין. נציין בפניכם כי הגורמים הללו הם אנשים שהסתייעו בעצמם בעורך דין מסוג זה ממש לאחרונה. היה לנו חשוב לכתוב את המדריך תוך ליווי עם מי שחוו את המצב על בשרם.

שכן, הם אלו שיכולים לשתף אותנו במידע העדכני והאמין ביותר בנושא. זו ההזדמנות להודות להם על הליווי. שכן, בזכותם, המדריך רואה אור והוא צפוי להביא למודעות נרחבת בכל הנוגע למצבים אלו.

 

איך תדעו שאתם זקוקים לעורך דין פלילי? סימן מספר 1

אם הוזמנתם לחקירה במשטרה, כדאי שתדעו שאתם לא צריכים לחשוב פעמיים. זהו סימן שמצריך מכם פנייה דחופה אל עורך דין פלילי דני אורדן שנחשב לעורך דין מוכר ומומלץ בתחום. אין זה משנה אם עברתם עבירה או אם הוזמנתם לחקירה מבלי שידוע לכם מה פשר הזמנה זו.

בכל מקרה, אתם צריכים להיות בטוחים שיש לך גב. שעומד מאחוריכם בעל מקצוע שיכין אתכם אל כל התרחישים האפשריים וכמובן, יסייע לכם לצלוח את החקירה.

 

איך תדעו שאתם זקוקים לעורך דין פלילי? סימן מספר 2

אתם תדעו שתזדקקו לעורך דין פלילי במידה ואתם צפויים לקחת חלק בייעוץ לפני שימוע פלילי בפרקליטות. במצבים שבהם החקירה הפלילית הסתיימה, התיק מועבר אל הפרקליטות לעיון. במידה ותמצא ראייה להוכחת האשמה נגדכם, אתם עלולים לקבל כתב אישום. זהו סימן שמצריך מכם לפנות בהקדם אל עורך דין פלילי שליווה אתכם בהליך. שכן, מדובר בעניין רציני שאין להקל בו ראש.

 

חשיבות הפנייה אל עורך דין פלילי מומלץ

חשוב להגיע לעורך דין פלילי שהומלץ לכם על ידי אנשים שמכירים אותו. הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו בפנינו שיש כמה דרכים מקובלות שיאפשרו לכם להיות בטוחים שאתם בוחרים נכון. הנה הדרכים הללו שיאפשרו לכם להגיע אל בעל מקצוע מומלץ ואמין שיאפשר לכם לישון טוב בלילה:

  • בירור אודות חוות דעת בקבוצות פייסבוק
  • קריאת חוות דעת בגוגל (בלשונית הביקורות)
  • פרסום פוסט בפייסבוק ובקשת מידע מיודעי דבר

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את כל המידע שיאפשר לכם לדעת אם אתם זקוקים לעורך דין פלילי. נאחל לכם בהזדמנות זו שתדעו לפנות אל גורם מקצוע בזמן. בהצלחה!

עורך דין פלילי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים