התניידות בתאילנד בקלות ובמהירות

אין כמו תאילנד כאשר חולמים על חופשת בטן גב מפנקת במיוחד, טיולי יום רגליים בין נופים מרהיבים של טבע פראי, ריזורטים בהם מלונות וחדרי אירוח מרווחים ובעיקר חוויה קולינרית נהדרת לצד אווירה תוססת ושמחה ומחירים נוחים ביותר לכיס. אפשר למצוא למשל בתי מלון בתאילנד 5 כוכבים במחירים שווים לכל כיס וליהנות מפינוקים ברמה גבוהה בתקציב שפוי.

תאילנד היא היעד המושלם לחופשה זוגית רומנטית, טיול דל תקציב של אחרי הצבא או במהלך חופשת סיסמטר וגם עבור משפחות שלא רוצות לקחת הלוואה כדי לממן חופשה ארוכה בה יוכלו להנות יחדיו מבלי להחסיר דבר.

 

מה יש לראות?

במהלך שהותכם בתאילנד תוכלו להנות משפע רב של אתרי מורשת ותרבות, מקדשים מרהיבים, נקודות תצפית עוצרות נשימה, חופים מהיפים בעולם בהם אתרי צלילה מצוינים, שווקים צבעוניים, ליין מסיבות ששמו הולך לפניו ואטרקציות רבות מהן יהנו גדולים וקטנים – כל זאת ועוד יחכו לכם בערים הגדולות וגם בכפרים המסורתיים של ממלכת סיאם וכל שעליכם לעשות הוא לתכנן את מסלול הטיול המתאים ביותר לסוג הנופש המועדף עליכם ועל שותפכם למסע.

כך או כך, מעטים הם האנשים אשר מבלים את כל שהותם בתאילנד במקום אחד, כך שסביר להניח כי לפחות פעם אחת במהלך ביקורכם בתאילנד הקסומה תצטרכו להתנייד בדרך כלשהי בין היעדים בהם תבקרו. בין הדרכים הפופולאריות ביותר למעבר בין הערים, הכפרים והאיים של תאילנד, תוכלו למצוא – אוטובוסים מקומיים, רכבות (לרבות רכבות לילה עבור נסיעות ארוכות במיוחד), מוניות, אופנועים, אופניים, מעבורות, טוקטוקים מסורתיים וגם טיסות פנים.

חשוב לציין שלא בכל עיר או אי בתאילנד יש שדה תעופה וגם לא לכל מקום יש גישה באמצעות היבשה. ישנם איים, למשל קופיפי או קו טאו, שהגישה אליהם למשל היא רק באמצעות מעבורת או סירת-מונית קטנה, לאחרים יש גישה נוחה באמצעות מערכת התחבורה הציבורית המקומית ואילו ישנם מקומות מרכזיים בהם יש שדה תעופה בינלאומי או מקומי כך שניתן להגיע אליהם בקלות ובנוחות באמצעות טיסת פנים.

טיסות הפנים בתאילנד מבוצעות באחד מנמלי התעופה הבינלאומיים (יש 7 כאלה ברחבי המדינה), או בנמלי התעופה המקומיים (3 בנוסף) והן אורכות כשעה וחצי בממוצע, מה שהופך אותן לקצרות, נוחות וגם בטוחות למדי. אם אתם מטיילים עם אנשים מבוגרים, מוגבלי ניידות או בהרכב משפחתי הכולל ילדים קטנים, תמצאו דרך התניידות זו כנוחה ביותר ותשמחו לשמוע כי מחירי טיסות הפנים אינם יקרים כלל (בדרך כלל סביב ה-60 דולר בממוצע).

 

מה כדאי לדעת?

בהקשר זה, טיפ חשוב הוא להוריד את האפליקציות של חברות התעופה המקומיות ולהירשם למועדון החברים שלהן (בחינם). מדי פעם מפרסמות החברות מבצעים עבור טיסות פנים, מה שיזכה אתכם בכרטיסי טיסה במחירים משתלמים במיוחד ובנוסף לכך חברי המועדון יכולים פעמים רבות להנות מהטבות שונות כמו משקל נוסף ללא תוספת עלות ושימוש בטרקלין הנוסעים בו נישנושים, שתיה ונקודות טעינה עבור המכשירים האלקטרוניים שלכם.

דבר נוסף שחשוב לשים אליו לב הוא שלכל חברת תעופה יש תנאים והנחיות משלה ולכן יש שוני רב במתקנים והשירות אותם תקבלו – ארוחות במהלך הטיסה, שליחת כבודה, גמישות בתאריכים ובמקום הישבה ועוד. מבין החברות אשר מציעות שירות מלא תוכלו למצוא את Thai Airways ו-Bangkok Airways ובין חברות הלואו-קוסט ישנן חברות כמו Air Asia, Nok Air, Thai Lion Air, VieJet Air ועוד.

את הכרטיסים כדאי להזמין כמה שיותר זמן מראש ולאחר סקר שוק מתאים דרך האפליקציות של חברות התעופה, במנועי החיפוש הפופולאריים באינטרנט או באמצעות סוכניות הטיולים. הזמן הטוב ביותר לעשות זאת הוא בימים שלישי עד חמישי אשר נחשבים לזולים ביותר.

מלונות בתאילנד

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים