המדריך המלא לקניית שטיחים אונליין

בדומה למוצרים אחרים לבית, שטיחים כבר לא קונים בחנויות אלא בהזמנה אונליין. מדובר על חיסכון בזמן, יכולת לבחור ממבחר גדול מהמצוי בחנויות, חיסכון בהוצאות נסיעה ויתרונות נוספים. קבלו את המדריך המלא לקניית שטיחים אונליין.

 

יתרונות רכישת שטיחים באונליין

הטכנולוגיה של המאה ה-21 הביאה איתה את האפשרות לעשות הכל מהבית מבלי צורך לצאת ממנו. בתקופת הקורונה התחזקו שירותי האונליין ואנשים רבים הסתייעו בהם כדי להזמין אוכל ממסעדות, לבצע קניות בסופרמרקט ולשפץ את הבית בו שהו זמן רב.

לאט לאט למדו שאין מה לחשוש מהזמנות באונליין ואף שהיתרונות שלהן שוות יותר. לא מבזבזים זמן מיותר, לא עומדים בפקקים או בתור, לא מחפשים חנייה ובהקלקה אחת הכל קורה. כך גם קרה בתחום השטיחים לבית.

ההזמנות הפכו לגמישות ובטוחות יותר, ניתן לבצע אותן מכל מקום בו נמצאים ולבחון מבחר גדול ומגוון של שטיחים מכל הסוגים, הצבעים והגדלים. יתרה מכך, ניתן בקלות להשוות מחירים, להיכנס למבצעים ולרכוש מוצרים אמינים ואיכותיים בזול ומהר. אתר האונליין של קרפטים הוא דוגמה מצוינת לכך.

 

איך רוכשים שטיחים אונליין?

כדי לרכוש שטיחים אונליין מומלץ למצוא יבואן בעל מוניטין שיש לו קטלוג עם מבחר מגוון של שטיחים בו ניתן לעיין ולדפדף בקלות. בקטלוג צריכה להיות תמונה של השטיח, אפשרויות לבחירת המידות הרצויות, הצבעים, תיאור המוצר מבחינת גימור, יצרן, ניקוי ותחזוקה, חומרי הגלם, משקל השטיח ועוד.

לאחר עיון בקטלוג בנחת יש למדוד את החדר אליו מתעדים לרכוש את השטיח ואפילו לפרוש בד על הרצפה כדי לדמות איך ייראה השטיח בחדר. חוזרים לקטלוג מסמנים את הגודל המתאים ועוברים לסל הקניות כדי לשלם בצורה מאובטחת בפייפאל או באשראי.

מומלץ לבדוק מהי שיטת המשלוח והמועד בו תקבלו אותו. הזמן המקובל הוא בין 3-10 ימי עסקים וייתכן גם איסוף עצמי ישירות מהיבואן. בנוסף, וודאו שהחנות המקוונת מעניקה אחריות על השטיחים ושיש לה מענה טלפוני אנושי.

 

חפשו את המבצעים השווים

רכישת שטיחים אונליין תהיה שווה הרבה יותר מבחינת המחיר כאשר החנות המקוונת יוצאת במבצעים ומורידה מחירים בצורה משמעותית. לפיכך, הזמן הטוב ביותר לרכוש שטיחים הוא לפני החגים או כאשר משיקים דגמים מקולקציות חדשות ואטרקטיביות.

אל תזמינו שטיחים באתרים יקרים כיוון שאת אותה סחורה תוכלו למצוא בזול יותר ולשם כך משווים מחירים. בנוסף, בדקו האם דמי המשלוח כלולים במחיר, ניתנים כשירות או שיש להוסיף תוספת קטנה לשם כך. אם מחסני היבואן הם באזור המגורים שלכם, איסוף עצמי יחסוך לכם את עלויות המשלוח.

לסיכום, קנייה באונליין היא דבר בטוח בין אם באתרים מחו"ל ובין אם מאתרים בארץ. בכל הנוגע לשטיחים חשוב שמאחורי המכירה יעמוד אתר ישראלי עם מענה אנושי על מנת לקבל ייעוץ וסיוע בבחירה ובהזמנת השטיחים.

שטיחים

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים