האם אתם מקבלים מה שמגיע לכם – הכל על הר הביטוח

אתר האינטרנט של הר הביטוח מאפשר לכל אחת ואחד לבדוק איזה ביטוחים יש להם. גם אם חשבתם שאתם כבר יודעים הכל על הפוליסות הקיימות, תופתעו לגלות עד כמה המידע שהיה לכם עד היום חסר ולא מבוסס

עולם הביטוח מתאפיין בכך שהוא מסובך, מסועף, מורכב ולא ברור. בדיוק בגלל התכונות האלה, הרבה אנשים לא יודעים על מה הם משלמים ואיפה יש להם פוליסות ביטוח פעילות. חוץ מכל זה, לא חסרים מצבים שבהם המבוטחים יכולים להפעיל פוליסת ביטוח מסוימת על מנת למצות את הזכויות שמגיעות להם – אבל הם לא עושים את זה בגלל חוסר ידע או חוסר מעורבות.

אם מוסיפים למשוואה את העבודה שגופי הממשלה השונים לא עושים את העבודה שלהם ושיש לוביסטים בכנסת שמייצגים את האינטרסים של חברות הביטוח הרבה לפני האינטרסים של האזרחים, מבינים למה מדובר על תופעה שצריך לעצור אותה.

 

הפתרון: הר הביטוח

החדשות הטובות הן שאפשר לפנות לבדיקת הר הביטוח בלחיצת כפתור וסוף סוף לקבל את כל המידע הרלוונטי בצורה מסודרת. בראש ובראשונה, המטרה של האתר הזה היא לאפשר לכל מבוטח לראות את כלל הביטוחים שיש על שמו בחברות הביטוח השונות. באמצעות מידע על כלל הביטוחים בכל חברות הביטוח, אנשים יכולים לראות על מה הם משלמים ומה הזכויות שלהם.

שנית, המידע שיש באתר האינטרנט של הר הביטוח מעניק למבוטחים כלי פרקטי. בכלי הזה המבוטחים יכולים להשתמש על מנת לפנות אל הנציגים של חברת הביטוח, כדי לדרוש מיצוי מלא של הזכויות שלהם ועל מנת לוודא שהם מקבלים את מה שמגיע להם. במידה וזה לא יהיה ככה, המבוטחים גם יכולים להשתמש במידע כדי להתמקח עם חברת הביטוח על תנאים טובים יותר – או פשוט לעבור לחברת ביטוח אחרת לגמרי.

 

הזכויות הם שלכם וכך תמצו אותם

אתר האינטרנט של הר הביטוח מוכיח כמה כוח יש לידע. אם בשנים קודמות כל אחד ואחת מאתנו היו תלויים בחסדיו של סוכן הביטוח ואף אחד לא חשב כלל לעדכן אותנו על תשלומים שמגיעים לפוליסות לא תקפות, הרי שעכשיו הכוח עובר לידיים של המבוטחים.oceansidepost

יתרה על כך, המידע שיש באתר האינטרנט של הר הביטוח עוזר למנוע תשלומים כפולים וכיסויים צולבים. זה אולי לא נראה ככה עבור מי שרגיל לשלם על הביטוח בכרטיס אשראי או בהוראת קבע, אך המצב הזה של תשלום כפול ומיותר נפוץ יותר מכפי שנהוג לחשוב.

 

לא צריך מיומנות וידע טכני

הערך המוסף של אתר האינטרנט הר הביטוח נובע מכך שהוא פונה לכולם. בפועל, זה אומר שלא צריך שום סוג של רקע קודם או של מיומנות טכנית. אם רוצים, אפשר להשתמש באתר גם מהנייד.

 

ביטוח

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים