מה היתרונות של לימודי סייבר בחברה ולא לבד?

אבטחת מידע (או אבטחת סייבר) היא ענף שעוסק בהגנה מפני פריצה למידע אישי/עסקי (לרוב אלקטרוני) ע"י גורמים לא מורשים. אבטחה זו כוללת 4 רבדים:

  • אבטחה על המבנה שבו נמצאות מערכות המחשוב הארגוניות
  • אבטחה של התוכנה ו/או החומרה שבה עושה הארגון שימוש
  • אבטחה של רכיבי התקשורת שבהם הארגון עושה שימוש
  • אבטחה של המידע שנאגר בארגון

לכן, כדי לבצע אבטחת מידע איכותית הארגון צריך להשיג 3 יעדים:

  • לשמור על שלמות המידע, כלומר להגן עליו מפני שינוי ו/השמדה מפני גורמים שאינם מורשים לכך
  • לשמור על סודיות המידע, כלומר להבטיח שהגישה למידע והחשיפה אליו מוגבלת רק למורשים
  • להבטיח את זמינות המידע, כלומר להבטיח שהמידע יהיה זמין למורשים בכל עת ושהגישה אליו תהיה יעילה.

 

איך עושים את זה?

הדרך הטובה ביותר להבטיח שהארגון עומד ביעדים אלו היא באמצעות סקר אבטחת מידע שנתי. עם זאת, הדרכת עובדים נחשבת לאופן היעיל ביותר להבטיח ש"לכם זה לא יקרה", כלומר שהארגון שלכם יהיה בטוח מכל פגע בתחום המידע.

אחת האפשרויות בתחום הדרכת העובדים בנושא היא לימודי סייבר. ואם אתם חושבים שניתן ללמוד את הנושא לבד – אתם לצערנו טועים ומטעים. אמנם לא נדרש לכך ידע מקצועי רב ולמעשה כל אחד יכול, אבל קראו שוב את התחלת המאמר ותבינו שמדובר במקצוע בפני עצמו שמצריך לימודים ייעודיים.

בנוסף, אם תחשבו את הזמן שייקח לעובדים שלכם ללמוד את הנושא לבד תבינו דבר אחד – מדובר בבזבוז זמן משווע שיש לו כמובן השלכה כלכלית. זאת כמובן בהנחה שאכן העובדים למדו לבד ביעילות. בימינו ש"זמן שווה כסף" אתם לא יכולים להרשות את זה לעצמכם.

 

אז מה עושים?

לכן מומלץ שתרשמו את העובדים שלכם לקורס סייבר למתקדמים. קורס זה יחשוף אותם לכל הנושאים הרלוונטיים בתחום אבטחת מידע (כולל ובעיקר נושאים שהם לא ייחשפו אליהם לבד), יאפשר להם להכיר שיטות של הגנה ותקיפה וירטואליות ובעיקר – יאפשר להם לתרגל את הנושא "על יבש" בסימולטורים שמדמים בהצלחה את העולם העסקי כיום.

עם זאת, אסור לכם להתפשר על פחות מהטוב ביותר לעובדים שלכם ולארגון שלכם. לכן, אתם חייבים קורס שמועבר ע"י מרצים שנמנים על המומחים בתחום הסייבר בישראל, כך שהוא יעניק לעובדים שלכם את הידע הכי רלוונטי כיום בצורה מדויקת.

ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם. החלטנו לחסוך לכם את זמן החיפוש (זמן שווה כסף כבר אמרנו?) ומצאנו את המקום שעונה על כל הקריטריונים הנ"ל –  מרכז ההכשרה של קרנליוס שנוצר מתוך הבנה עמוקה שהארגונים כיום חייבים אבטחת מידע איכותית. צרו קשר עוד היום והבטיחו שגם הארגון שלכם יהיה מוגן מול האיומים של המחר. אז למה אתם מחכים?

למידה בחברה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים