היתרונות של כסא גלגלים חשמלי

שום דבר לא צריך לעצור אתכם בדרך לחיים מלאים ומהנים, עם כיסא הגלגלים החשמלי של כמיטק לעולם לא תשארו עוד מאחור. תוכלו לבלות עם הילדים בפארק, לצאת לטיול עם הכלב, לעבוד, להשתתף בפעילות ספורטיבית ולהיות בדיוק כמו כולם, אם לא יותר.  

 

כסאות הגלגלים החשמליים של כמיטק

להיות נכה אין פרושו של דבר להיות פעיל פחות. כיום אנשים רבים הנעזרים בכסאות גלגלים עובדים, נוהגים, מטיילים ונהנים מכל פעילות שירצו לעסוק בה. עם כסא גלגלים חשמלי. של כמיטק תוכלו להפיק יותר מעצמכם, לשמור על קצב מהיר ותמרון קל, לשחק עם הילדים, לטייל עם הכלב ולעסוק בפעילות ספורטיבית בקלות ובנוחות.

כיסא גלגלים חשמלי

חברת כמיטק

כמיטק הוקמה מתוך מטרה להקל ככל הניתן על קהילת הנכים ומרותקי המיטה בישראל. כמיטק מייבאת לארץ את המותגים הטובים ביותר בתחום הפרוטזות, כסאות הגלגלים, ציוד עזר וסיעוד ומוצרי היגיינה מתקדמים בשירות עד הבית כדי שכל אדם בישראל הסובל מנכות או לקות כל שהיא יוכל לחיות חיים מלאים, איכותיים וקלי תנועה.

 

היתרונות של כסא גלגלים חשמלי

לכסאות הגלגלים יתרונות רבים ומגוונים, להלן היתרונות הבולטים ביותר שיכולים לסייע לכל אדם בחיי היום יום:

  • קלות תנועה ומהירות: ספורט, עבודה, טיולים ובילוי משפחתי עם הילדים אינם אמורים להיות מחוץ לתחום בשבילכם. כיום יש מודעות רבה לשיפור הנגישות לכל אתר ולכל מתחם וכסא הגלגלים הממונע יכול לסייע לכם רבות לשמור על הקצב, לתמרן בקלות ולהשתתף בכל פעילות שתבחרו לעשות.
  • נוחות מירבית: כסאות הגלגלים של כמיטק נוחים להפליא, מותאמים למשקלו של כל אדם, גם כבד גוף במיוחד, ומסוגלים לשאת מטענים כגון שקיות של קניות או ציוד ספורט בקלות רבה. את הכיסא ניתן להתאים ולכוון לנוחות מירבית עבור כל אדם.
  • מראה נהדר: כיסא הגלגלים החשמלי של כמיטק מגיע במגוון גדול של צבעים לבחירה ולהתאמה לסגנון האישי, הוא נראה נהדר ובעל עיצוב צעיר ומודרני.
  • חיי יום יום נוחים: כיסא הגלגלים של כמיטק מותאם לשימוש יומיומי ולשעות ארוכות של ישיבה. הוא מאפשר לעבוד, ללמוד ולנהל סדר יום מלא בתעסוקה.

כיסא גלגלים חשמלי

מה עוד תוכלו למצוא אצלנו?

כמיטק מייבאת ומשווקת מוצרי איכות רבים התורמים רבות להקלת חיי היום יום של קהילת הנכים ומרותקי המיטה בישראל. באתר החברה תוכלו למצוא פריטים רבים נוספים לשימושם של כל אדם הנמצא במצב המחייב טיפול ושיקום באיכות הגבוהה ביותר ולחיים מלאים ופעילים יותר.

 

לסיכום

חברת כמיטק הינה החברה המובילה כיום ליבוא ושיווק מוצרים מעולים המיועדים לסעד חולים מרותקים או נכים על מנת לאפשר להם איכות חיים, קלות תנועה והקלה מירבית על חיי היום יום שלהם. כסאות גלגלים ממונעים הינם הדרך הטובה ביותר להתנייד בקלות רבה וליהנות מאורח חיים פעיל ומלא הנאה.

כיסא גלגלים חשמלי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים