הולנד כן מחכה לך

מכירים את זה שאתם מחפשים מקום לנפוש בו שהוא גם קרוב, גם לא כל כך יקר וגם שיהיה מעט שונה למרות שסך הכל מדובר ב"עוד נופש באירופה"? אז הולנד!

הולנד מציעה טיול מכל סוג שתוכלו לחשוב עליו, בכל הרכב וכמעט בכל תקציב – כך שבין אם אתם תרמילאים המטיילים בגפכם ומעוניינים לישון בהוסטלים למטיילים בתקציב נמוך, זוגות בירח הדבש שרוצים לבלות סוף שבוע רומנטי בעיר שוקקת חיים ולהתפנק במלון פאר, או משפחה עם קטנטנים שצמאה לקצת אווירה כפרית – הולנד מתאימה לכם.

בהולנד ערים תוססות לצד עיירות וכפרים ציוריים אשר הדרכים המובילות אליהן מהוות אטרקציה בפני עצמה שכן הנופים שיקרו בדרככם מרהיבים ביופיים – טחנות רוח עתיקות, מרבדי דשא ירוקים עליהן נחות בעונג כבשים, פרות ושאר חיות משק, תעלות, גשרים ומונומטים מרשימים.

בנוסף לנופים הקסומים הולנד מציעה אטרקציות להנאת המשפחה כולה, קטנים וגדולים, ורובן מתאימות אף לימים סגריריים וגשומים כך שאפילו טיול בהולנד במהלך החורף הוא חוויה מיוחדת במינה. בתקופה זו הטמפרטורות יורדות, נותרים שרידי עלי שלכת מן הסתיו שחלף והותיר את הרחובות צבועים בשלל צבעים רומנטיים ומתחילים להכין את התפאורה המסורתית של חג המולד שכולות אורות מרהיבים ושירים שמצליחים באופן קבע להעלות חיוך על פני העוברים ושבים למרות שהם הו-כה-דביקים.

 

מתי כדאי לטוס להולנד?

אם אתם פחות חובבי כפפות חמות ומעילים ארוכים, טיול בהולנד במהלך הקיץ הוא דבר מומלץ ביותר שהרי אז הטמפרטורות נעימות ביותר והאווירה תוססת ושמחה במיוחד. זהו זמן מצוין ללגום בירה צוננת בפאבים המקומיים, לזלול צ'יפס, או לטייל ברחבי המדינה עם קטנטנים. זו העונה בה כל האטרקציות פתוחות וכיף ונעים לערוך פיקניק באחד מהפארקים הרבים הפזורים ברחבי המדינה ולהנות מהטבע המקומי.

לפני שאתם רוכשים כרטיס טיסה חשוב לקחת בחשבון שבשיא עונת התיירות מחירי הטיסות עולים וכך גם מחירי המלונות. בנוסף לאלה האטרקציות המרכזיות עשויות להיות עמוסות למדי והתורים לעתים מייגעים. לכן, אם תגיעו בבין חודש מאי לחודש אוקטובר מומלץ לרכוש את כרטיסי הטיסה, מקומות הלינה והן כרטיסי הכניסה לאטרקציות מבעוד מועד ולהצטייד בסבלנות אין קץ (במיוחד אם מדובר בנופש משפחתי וילדים קטנים מתלווים אליכם).
זאת לעומת חופשה חורפית בה תוכלו להנות ממחירים נוחים לכל כיס, הפחתה משמעותית בעומס ואווירה כללית קלילה הרבה יותר.

כך או כך, מכיוון שהולנד מציעה שפע רב של פעילויות, מוטב לתכנן את שהותכם מראש אם אינכם רוצים לפספס אתרים ומוקדי עניין מסוימים – בהולנד פארקי שעשועים רבים, מסעדות מצוינות, שווקי אוכל ומזכרות, מרכזי קניות הומי אדם, פאבים מסורתיים, אתרי טבע ומורשת לאומיים ונוף מרהיב שמחכים רק לכם וכל שעליכם לעשות הוא לבחור היכן לבקר קודם.

תשמחו לשמוע כי המקומות המרכזיים מרושתים היטב בתחבורה ציבורית (אוטובוסים ורכבות), אך דרך מקובלת להתנייד היא גם באמצעות אופניים ואם מדובר בנופש כפרי או חופשה בסגנון "טיול כוכב" תוכלו לשכור רכב מאחת מיני סוכניות רכב רבות ולהנות מנוחות מקסימלית במחיר ידידותי לתיירים. האופציה היקרה ביותר היא התניידות באמצעות מונית, אך היא גם זמינה ונגישה.

כל שנותר הוא לבחור תאריך ולהתחיל לתכנן את חופשת החלומות. בהצלחה!

עוד מידע וטיפים אפשר למצוא באתר פשוט הולנד.

הולנד

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים