מה ההבדל בין קופת גמל לבין קרן פנסיה?

כל אחד רוצה שיהיה לו כמה שיותר כסף ולכן עולה השאלה מה אנו צריכים לעשות בשביל שיהיה לנו הרבה כסף? אם כן אין ספק שאנו צריכים להרוויח הרבה ולהוציא מעט וזה לא נתון במחלוקת, אך באותה נשימה אנו חייבים לציין כי עלינו

גם לתת לכסף שלנו לעבוד בשבילנו.

על רקע זה אנו חייבים לציין כי כדאי להשקיע את הכסף בקרן פנסיה וקופת גמל.

מה ההבדל בין השתיים? אם כן השקעה בקרן פנסיה נקיה מחיוב של מיסים עד סכום מסוים, בעוד שבעת שאתה פודה את קופת הגמל לפני אתה משלם מס על הקופה וזה משהו שכדאי לזכור אותו.

לכן השקעה בפנסיה היא הצעד החכם ביותר שאפשר לעשות מכיוון שהיא נקיה ממס.

 

על מה להסתכל כאשר אני בוחר קופת גמל או קרן פנסיה?

עליכם לדעת כי לא כל קרנות הפנסיה וקופות הגמל הן באותה הרמה ולכן עולה השאלה על מה אנו צריכים להסתכל כאשר אנו באים לבחור קרן פנסיה או קופת גמל? אם כן קודם כל זה ברור שאנו צריכים לבחון את תשואות העבר של הקרן וכך להבטיח כי נשקיע את הכסף בצורה חכמה. לצד זאת אנו חייבים לבחון את דמי הניהול שקרן הפנסיה או קופת הגמל גובים מאתנו וזאת בכדי שלא נשלם סכומים גבוהים מדי לקופות או לקרנות. לבסוף עלינו לבחון את שירות הלקוחות של הקרנות והקופות בכדי להבטיח כי נקבל מענה מתאים מהן וכך נוכל להשקיע את הכסף שלנו ללא בעיות או טעויות.

 

האם כדאי לבחור קופת גמל של חברה גדולה או קטנה?

אם אתם מחפשים אחר קופת גמל להשקעה תשואות או קרנות פנסיה תשואות עולה השאלה האם כדאי לנו לבחור קופה או קרן מחברה גדולה או קטנה? אם כן אנו חייבים לציין כי זה פחות משנה, כפי שאמרנו מה שמשנה זה התשואות של הקופות והקרנות ולא הגודל שלהן. לכן אתם לא צריכים לבחון את הגודל של החברה אלא את השאלה עד כמה היא טובה בהשקעה של הכסף שלכם. ככל שהחברה תהיה יותר טובה כך הכסף שלכם יניב תשואות גבוהות יותר ולכן הגודל לא קובע אלא רק האיכות של החברה וזה לא משהו שנתון במחלוקת.

 

מדוע חשוב להתייעץ עם איש מקצוע לפני הבחירה בקרן פנסיה או קופת גמל?

כאשר אתם מחפשים אחר קרנות פנסיה ברירת מחדל או קופות גמל ברירת מחדל אתם צריכים להבין כי עליכם להתייעץ עם איש מקצוע אשר ייעץ לכם על השאלה באיזה קרן או קופה לבחור. עליכם להבין כי לבד אתם תסתבכו בג'ונגל הזה של קרנות פנסיה וקופות גמל ולכן כל כך כדאי לכם לבחור באיש מקצוע מעולה שילווה אתכם בהליך הבחירה בקרן או בקופה.

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים