האם סדנת אופנה מתאימה לילדים?

בשנות ה-90 זה היה ידוע שאין מסיבה בלי עוגה. אבל היום, זה ידוע שאין מסיבה בלי מפעיל או סדנא. בתקופה האחרונה, שמענו לא מעט על ימי הולדת של מבוגרים שמעבירים בהן סדנאות אופנה שגורמות לכל המשתתפים לרצות להישאר שעות נוספות בחגיגה. הילדה שלנו שאלה אם אפשר להזמין סדנא כזו ליום ההולדת הבא שלה, ורגע לפני שענינו לה בשלילה, החלטנו לפגוש את המומחים באופנה ולברר מולם האם סדנא כזו מתאימה לילדים. הנה כמה תשובות שקיבלנו מהמומחים:

 

התשובה ממומחה מספר 1 – כן, במידה והמפעיל מתאים לילדים

זו התשובה שקיבלנו מהמומחה הראשון. לדבריו, סדנת אופנה מתאימה לילדים, רק צריך לברר שהמפעיל עצמו הינו בעל גישה לילדים. אם אינכם בטוחים כיצד לעשות זאת, אנחנו ממליצים לעקוב אחר ההנחיות הבאות:

  • תערכו חיפוש בגוגל "סדנת אופנה שמתאימה לילדים" – קודם כל, תערכו חיפוש בגוגל, כפי שכתוב בכותרת. לאחר מכן, יופיעו בפניכם מפעילים שונים. תבחרו ב-2 מהם ותעברו להנחיה הבאה.
  • תבדקו את הביקורות אודות המפעיל – כעת, תבדקו מהן הביקורות שנכתבו על ידי לקוחות קודמים. אם המפעיל הופיע בפני ילדים, סביר להניח שתוכלו לקרוא זאת בשורת הביקורות בגוגל. שם ניתן לראות אם הוא הופיע בפני ילדים ומהי חוות הדעת של ההורים. לפי הכתוב בביקורות, תוכלו לדעת מיהו המפעיל שמתאים לכם.

 

לאחר שסיימתם את החיפוש עם מפעיל אחד, אתם יכולים לבדוק גם את המפעיל השני ולבחור במפעיל בעל הביקורות הטובות ביותר.

 

התשובה ממומחה מספר 2- כן, ויש לי המלצה למפיק אירוע שכזה!

מומחה מספר 2 ציין בפנינו שסדנת אופנה מתאימה לא רק למבוגרים, אלא גם לילדים. אם לא די בכך, הוא חסך לנו את החיפוש אחר מפעיל וציין שמניסיונו האישי, הוא ממליץ לקיים אירועים עם לאון שניידרובסקי בלבד.

לדבריו, זו האפשרות הטובה ביותר בתחום וכל בחירה אחרת תהיה פשרה. אנחנו היינו מסתפקים בתשובה הזו, אבל יש לנו מומחה נוסף שחיכה שנשוחח איתו בנושא, אז תקבלו בבקשה את התשובה מהמומחה השלישי:

 

התשובה ממומחה מספר 3 – לגמרי כן!

כדאי להכין את עצמכם מראש, כי כל הילדים מכיתה ירצו להגיע ליום ההולדת  אצל כל הורה מקונן החשש שהילד שלו יעבור נידוי ביום ההולדת שלו. אתם בטח יודעים מה זה אומר. למי מכם שאיכשהו פספסו את הביטוי, מדובר במצב שבו הילדים מהכיתה בוחרים שלא להגיע ליום ההולדת מסיבות שונות.

מומחה מספר 3 מציין שבחירה בסדנת אופנה תבטיח לכם את הנוכחות של הכיתה כולה, פשוט כי כולם מתעניינים באופנה ואף אחד לא ירצה לפספס יום הולדת כזה. אלו היו 3 התשובות של מומחים בתחום האופנה. כעת אתם יודעים שסדנת אופנה מתאימה גם לילדים, כך שכל מה שנותר לכם זה רק להזמין מפעיל ולנפח את הבלונים.

 

אישה יפה עם כובע

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים