האם ניתן לנקות ולתקן ספת עור ישנה וכמה זה יעלה לכם

בתקופה האחרונה אנו עדים ללא מעט פרסומים שעולים ברשתות החברתיות בנוגע לתיקון של ספת עור. אנו מאמינים שהדבר נובע בעקבות הבידודים הממושכים שקרו לרבים מאתנו אי שם בשנת 2020. אם גם אתם פרסמתם פוסט בנוגע לתיקון של ספת עור, כדאי שתדעו שיצאנו לבדוק עבורכם אם אתם יכולים בכלל לנקות או לתקן אותה ואם כן, כמה זה צפוי לעלות לכם. תישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים.

 

כמה מילים אודות שנת 2020 שהרסה את הספות שלנו

 אם אתם שואלים אותנו איך אנחנו מתארים את שנת 2020, היינו קוראים לה "שנת הספה הבינלאומית". שכן, זו השנה שבה כולם ישבו על הספות, צפו בחדשות וחיכו לצאת ולחזור לשגרה. אנו סבורים שזו הסיבה לכך שרבים מחפשים כיום תיקון וניקיון של ספות עור, פשוט כי בשנה אחת, הספות של כולנו התיישנו כאילו עבר עליהן עשור. אנחנו בעצמנו חווינו את החוויה הזו עם הספה שלנו, כך שהחלטנו לבדוק את העניין באופן מקיף ולשתף אתכם, כדי להקל עליכם בחיפושים.

 

אז מה התשובה? האם ניתן לנקות ולתקן ספת עור ישנה?

 כדי שנוכל למצוא את כל הפרטים על הליך של ניקוי ספות עור ותיקון שלהן, פנינו אל המומחים בתחום, אל חברת WeClean שעוסקת כבר כמה שנים טובות בניקוי ספות. ראוי לציין כי נאמר לנו מטעם הנציג של החברה שהם בקיאים בניקיון מעמיק לכל סוגי הספות, למשל:

  • ספות עור
  • ספות מבד זמש
  • ספות מכותנה
  • ספות עם מזרון ועוד

כך שאם יש לכם ספות נוספות ולא רק עור, כדאי שתדעו שאתם יכולים להתייעץ איתם על הכול. נאמר לנו שניתן לנקות ספת עור דרכם. התיקון מתבצע לדבריהם אצל בעל מקצוע אחר.

 

כמה צפוי לעלות לכם הליך הניקיון של ספת העור?

השאלה השנייה ששאלנו נגעה להצעת המחיר. התברר לנו שכל אחד מקבל הצעה שמותאמת לספה שלו. שכן, כפי שאנחנו מקבלים הצעות מחיר שונות על צביעה של קירות בבתים בגדלים שונים, כך הדבר בא לידי ביטוי גם בספות עור. שכן, יש מי שיש לו ספת 3 מושבים, יש מי שיש לו ספת 2 מושבים ויש מי שיש לו מערכת ספות שכוללת ספות 3, 2 מושבים וכורסא.

 

ובכל זאת, מה המחירים המשוערים?

 אז התעקשנו לקבל הצעות מחיר אודות גדלים שונים של ספות ונמסר לנו שהעלות צפויה להיות החל מ – 150 ₪ לכל מושב. לעיתים המחיר משתנה בהתאם למצבה הכללי של הספה, כך שחשוב שתיקחו את העובדה הזו בחשבון.

 

כמה מילים לפני סיום

 עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת האם ניתן לנקות ולתקן ספת עור ישנה וכמה ההליך צפוי לעלות. אנו מאחלים לכם שתסדרו את הספה שלכם ותקבלו ספה כמו חדשה.

ספת עור

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים