האם ניתן להכין סלון בהכנה עצמית לפי מידה?

אם חיפשתם ספה אבל לא מצאתם ספה שמתאימה בדיוק לתמונה שאתם מחפשים, אולי ספה מותאמת אישית היא הדרך ללכת.

בעוד שהרעיון של הזמנת ספה בהתאמה אישית עשוי להיראות מסובך, התהליך בפועל הוא הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים.

מותגי ריהוט בהתאמה אישית יכולים לעזור לכם ליצור את ספת החלומות שלכם!

 

שלב 1: החליטו על התקציב שלכם

כאשר מזמינים ספה בהתאמה אישית, כדאי לקחת בחשבון את התקציב שאתם רוצה להוציא. ספות מותאמות אישית נעות בין 2000 למעל 30,000 ש"ח. תצטרכו להבין אילו תכונות, לדוגמא סלוני עור ובד בהתאמה, אתם רוצים ברכישה החדשה שלכם כי אפשר להשיג סלוני עור בכל מידה ולעבד את התקציב שלכם סביב זה. לחלופין, אם יש לכם תקציב מוגדר שאתם רוצה לעמוד בו, השתמשו במחיר התקציב הקבוע שלכם כדי להחליט איזה סוג של ספה בהתאמה אישית היא המתאימה ביותר עבורכם!

 

שלב 2: מצאו את הגודל שאתם רוצים

עכשיו כשאתם יודעים את התקציב שלכם, הגיע הזמן למצוא את הגודל שאתם צריכים. ספות בהתאמה אישית מגיעות במספר גדלים ואפשרויות עומק. הגודל שאתם צריכים תהיה תלויה בגודל החלל שתתפוס הספה החדשה שלכם. כמה ספות מותאמות אישית גם מאפשרות לכם לבחור את העומק שלכם עבור חווית ישיבה ממוצעת או הרבה יותר עמוקה. אם אתם גבוהים יותר, ספה עמוקה יותר עשויה להיות נוחה יותר עבורכם.

 

שלב 3: מצא את המסגרת שלכם

כעת, כשהגודל והתמחור כבר הוחלטו, הגיע הזמן להסתכל על סגנון המסגרת שאתם רוצה. מסגרות הן בסיס העץ או הסיבים לרהיטים שהריפוד והריפוד מכסים. מסגרות ספות זמינות במגוון רחב של סגנונות מותאמים אישית, מפשוטים ועד אלגנטיים.אולי אתם מעוניינים בספה בסגנון מודרני יותר של אמצע המאה עם קווים נקיים ורגלי עץ מוגבהות. או אולי אתם מעדיפים את סגנון הספה הקלאסי עם כפתורים, עם עיטור ראשי ציפורניים.

 

שלב 4: לבחור בהתאם לחלל

חלק זה של התהליך יהיה תלוי מאוד בעיצוב שאר החדר שלכם. לדוגמה, אם לכל דבר אחר במקום שלכם יש את ההרגשה המיושנת והאלגנטית הזו, זריקת מסגרת מודרנית עלולה קצת להסיח את הדעת ולהתבלט קצת יותר מדי.עליכם למצוא את האיזון הנכון בין הסגנון לחדר שלכם ולספה שלכם. למרבה המזל, לרוב חנויות הרהיטים יש מומחי עיצוב מותאם אישית בצוות, המוכנים לעזור לכם.

 

שלב 5: בחרו את הבד שלכם

עכשיו מגיע החלק הכי כיף בפרויקט. הכיסוי הוא חלק אחד של הספה שימשוך את מירב תשומת הלב ויתאים לשאר פלטת העיצוב של החדר שלכם. בחירת הבד היא ההזדמנות שלכם להביא את הסגנון הייחודי שלכם ליצירה ולהחיות את הרעיון הזה בראש שלכם!לחברות ריהוט בהתאמה אישית יש מבחר רחב של בדים ועורות לבחירה, וההחלטות שלכם מוגבלות רק על ידי הדמיון שלכם.

פינת ישיבה

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים