האם השתלת השיער עבדת באמת?

עד לפני כמה שנים, היינו צריכים להתמודד עם פדחת וקרחות קטנות על הראש בהבנה שאלו הם החיים, זה הטבע. אבל הטכנולוגיה שהשתנתה גרמה לנו לשמוע לא פעם על השתלות שיער שמאפשרות להביא לשינוי מהותי. לאחר ששמענו על מספר רב של מכרים שלנו שעברו הליך שכזה, החלטנו שהגיע הזמן לצאת ולבדוק את הנושא באופן מעמיק כדי להבין אחת ולתמיד – האם השתלת שיער עובדת באמת? הישארו אתנו ותגלו את כל המידע המהימן בנושא.

 

תכירו קודם כל את האנשים שסייעו לנו להגיע לתשובה המיוחלת

קוראים יקרים, תכירו את האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך. שכן, מדריך זה נכתב לאחר שקיבלנו ליווי מטעם אנשים שביצעו את הליך ההשתלה המדובר. ראוי לציין כי היה לנו חשוב לשוחח אך ורק עם מי שעברו את ההליך לפני שנתיים לפחות, בגלל שרצינו לראות במו עינינו אם השתלת השיער באמת עובדת. הגענו אל אותם אנשים לאחר שפרסמנו פוסט בפייסבוק. לשמחתנו, פנו אלינו 3 שעונים על הקריטריון המדובר, זו ההזדמנות שלנו להודות לכל אלו שסייעו בכתיבת המדריך והסכימו להיפגש עמנו. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להביא למודעות חשובה בנושא.

 

האם השתלת שיער באמת עובדת? המקרה של אורי, בן 32

אורי הוא בחור צעיר מתל – אביב שעבר הליך של השתלת שיער לפני כמה שנים בטורקיה. לדבריו, הוא החליט לבצע השתלת שיער לאחר שראה שהקודקוד שלו כבר לא נראה כמו נקודה קטנה של קרקפת. שכן, בגיל 26, הוא גילה שיש לו קרחת שגדלה עם הזמן. נפגשנו עמו לכוס קפה בבית קפה במרכז תל – אביב כדי לראות האם ההשתלה שלו באמת עובדת והופתענו לראות שהראש שלו היה מכוסה בשיער, ברמה כזו שאפילו לא ראו את הנקודה הקטנה שבקודקוד.

 

האם השתלת שיער באמת עובדת? המקרה של יעלה, בת 45

יעלה חגגה לא מזמן 45 וזה חשוב לה לציין זאת. שכן, לדבריה, היא גילתה בגיל צעיר מאוד (עוד כשהייתה בת 30 וקצת) שהיא מאבדת את השיער שעל ראשה. היא הראתה לנו תמונה שלה מגיל 35, בה רואים בבירור את ה"חורים" שעל הראש והיום, השיער שלה מלא, כך שקשה להאמין שכך הייתה נראית בעבר.

 

האם השתלת שיער באמת עובדת? המסקנה שלנו

המסקנה שלנו מ – 3 המקרים (בחרנו שלא להציג את המקרה ה – 3 כאן, אך ביררנו אודותיו לעומק) היא שהשתלת שיער עובדת באמת. נראה שאם מבצעים אותה במקום שעומד בפרמטרים מסוימים – יש תוצאות טובות. ראוי שתדעו כי עליכם לבחור במקום שעומד בפרמטרים הללו:

  • אמין
  • מקצועי
  • בעל חוות דעת חיוביות

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת כי השתלת שיער באמת עובדת אם רק מבצעים אותה במקום נכון. נאחל לכם שההשתלה שלכם תעבוד על הצד הטוב ביותר, שיהיה בהצלחה!

משקפי שמש

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים