האם גורי חתולים צריכים אוכל מיוחד?

זה קורה לרבים מאתנו, שאנו נתקלים בגור חתולים קטן וחמוד בפינת הרחוב או בעת טיול ברחבי הארץ. המפגש עם הגור הקטן נוגע לנו ללב ואנו בוחרים לאמץ אותו לחיקנו. אם אתם מכירים את הסיטואציה הזו מקרוב, כדאי שתדעו שגור החתולים שלכם צריך לקבל אוכל מיוחד. אז תשמרו את שקית החלב או הגבינה הלבנה בצד ותקראו את המדריך הנוכחי שיאפשר לכם לדעת מה החתול שלכם צריך כרגע.

 

הגורמים שילוו אותנו בכתיבת המדריך

את המדריך הזה בחרנו לכתוב תוך ליווי ממוקד מטעם אנשים שיודעים דבר או שניים על גורי חתולים. שכן, היה חשוב לנו להציג בפניכם מידע עדכני ביותר. לכן, פרסמנו סקר ברשתות החברתיות וביקשנו ממגדלי חתולים שמבינים עניין בגורים, לציין בפנינו האם לדעתם גורי חתולים צריכים אוכל מיוחד. נגלה לכם ש – 100% מתוך משתתפי הסקר ענו תחילה בחיוב על השאלה ולאחר מכן הרחיבו את הפרטים שאתם תגלו בשורות הבאות. זו ההזדמנות להודות לכל אלו שסייעו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להוביל למודעות מבורכת בנושא.

 

האם גורי חתולים צריכים אוכל מיוחד? התשובה של יעלה מתל אביב

ליעלה יש מקלט לחתולים שמצאו את עצמם ברחוב. לדבריה, המקלט שלה מלא עד אפס מקום בעיקר בחורף, אז יש צורך להגן על החתולים הקטנים מפני מזג האוויר הקשה. היא ציינה כי גורי חתולים צריכים לקבל כמובן מזון לחתולים, אך יש לבדוק שמדובר במזון מאוד מסוים. כזה שמתאים לגורים בלבד. היא אומרת שברוב המקרים, גורים ירצו לאכול רק אוכל לגורי חתולים  ולא ינסו אפילו לאכול אוכל של חתולים בוגרים.

 

האם גורי חתולים צריכים אוכל מיוחד? התשובה של ששון מחיפה

לששון יש חתולה שהמליטה ממש לא מזמן 5 גורים קטנים. לדבריו, הגורים שלו אוכלים אוכל שמתאים אך ורק לגורים. ברגע שהם יגדלו ויהפכו לחתולים בוגרים, הוא יוכל לתת להם את המזון של האמא והאבא שלהם. לדבריו, חשוב מאוד לתת לגורים את האוכל המתאים להם לפי גילם. שכן, מזון שכזה יאפשר לכם להתפתח מבחינה פיזית וקוגניטיבית.

 

בחירה נכונה של מזון לגורי חתולים

חשוב מאוד לציין שבחירה של מזון לגורי חתולים צריכה להיעשות תוך בירור מעמיק אחר הרכיבים שקיימים במזון. שכן, יש לבדוק שיש במזון את הדברים הבאים:

  • וויטמינים
  • מינרליים
  • חלבונים ועוד

שכן, אלו הכרחיים להתפתחות הבריאה של גור החתולים שצפוי לגדול ולהיות בהמשך לחתול בוגר וחזק.

 

כמה מילים לפני סיום המדריך

רגע לפני שהמדריך מסתיים, אנו רוצים לציין בפניכם שכעת, כשיש לכם את כל המידע הדרוש, אתם יכולים לצאת ולקנות את האוכל המתאים לגורי החתולים שלכם. מאחלים שתבחרו את האוכל המתאים ביותר ולא רק מבחינת הערכים התזונתיים, אלא גם מבחינת הטעם. שיהיה לכם גידול נעים של החתלתול הקטן.

חתול

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים