די לקניית העוקבים – הכירו את קידום האתרים האורגני

כמו שכולנו שמים לב, לקבל חשיפה במרחב האינטרנטי כיום הינה משימה קשה ולפעמים נראית כבלתי אפשרית, בין אם זה השגת עוקבים ברשתות החברתיות ובין אם זה השגת תשומת הלב של קהל היעד לאתר העסק שלנו. משימה זו אכן נעשית קשה יותר ויותר בכל יום שחולף, בכל יום שחולף מצטרפים למרחב האינטרנטי עשרות ומאות אתרים שנהיים ״המתחרים״ שלנו בהשגת המשתמש.

לשם כך, קם מקצוע קידום האתרים. תפקידו של מקדם האתרים הוא להקפיץ את העמוד או האתר שלכם לראשית רשימת תוצאות החיפוש ובכך לזכות לתשומת הלב המלאה מקהל היעד שלנו. במאמר זה אנו נרחיב על מה הוא קידום אתרים ומה ההבדלים בין קידום אתרים ממומן לקידום אתרים אורגני?

 

מזה קידום אתרים?

מאוד קל להבין כיצד פועל המרחב האינטרנטי ומדוע כל כך קשה להצליח בו. לא פעם ששאלתי את השאלה: ״מדוע אתה לא פותח אתר אינטרנט לעסק שלך?״, קיבלתי תשובה כמו: ״אף אחד לא ייכנס אליו גם ככה״. במרבית המקרים אתם צודקים, להשיג חשיפה במרחב האינטרנטי זו משימה מורכבת ומלאה קשיים, אך יש לכך פתרון – מקדם אתרים מקצועי.

מקדם אתרים מקצועי מודע כיצד מנועי החיפוש ורשתות החברתיות פעולות ויודע בדיוק באיזה פעולות על האתר לנקוט על מנת לקפוץ לראשית הרשימה אצל המשתמש, כך האתר יזכה לחשיפה מקסימלית אצל קהל היעד שלו ויזכה בהצלחה ורווחים בעקבות כך. כיום, קיימים שני סוגים שונים של קידום אתרים: קידום אתרים ממומן וקידום אורגני SEO.

 

מה ההבדל בין קידום אתרים ממומן לקידום אתרים אורגני SEO?

דרך השמות של שני הסוגים השונים די קל להבין את ההבדלים ביניהם. בקידום אתרים ממומן אנו משלמים עבור מנועי החיפוש ורשתות החברתיות על מנת לעלות את החשיפה שלנו, סוג זה בעל חיסור עיקרי: אצל רוב בני האדם קיים חוסר אמון לדברים ממומנים.

לכן, השיטה הטובה יותר (והקשה יותר) לקידום הוא הקידום האורגני, קידום אורגני מתנהל במקצועיות על ידי מקדם אתרים מקצועי. מקדם אתרים מקצועי מכיר לעומק ובמקצועיות כיצד עובדים מנועי החיפוש והרשתות החברתיות ויודע לבצע את בדיוק את אותם השינויים הדרושים באתר או העמוד שלנו כדי להשיג את חשיפתו.

 

לסיכום,

קידום אתרים ככלל הינו חלק מהותי בשיווק הדיגיטלי כיום. כולנו מרגישים כיצד המרחב הדיגיטלי והאינטרנטי ״משתלט״ על חיינו וכולנו מבינים מדוע חשוב כל כך הצלחתו וחשיפתו של העסק שלנו במרחב זה. אך מרחב זה הינו בעל תחרות רבה, וזאת ככל הנראה בשל הקלות הרבה להצטרף אליו. כדי ״לנצח״ בתחרות זו חייבים לקדם את האתר של העסק שלנו בעזרת קידום אתרים ממומן או אורגני SEO.

וקידום אורגני SEO

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים