3 דברים שחייבים לבצע בתור שליח עצמאי

רוצה להתחיל לעבוד בוולט או תן ביס בתור שליח עצמאי? יש כמה דברים שאתה חייב לבצע לצורך כך.

קרא את המאמר הבא כדי להבין בדיוק מה זה דורש ממה?

על מנת להיות מסוגל לעבוד באחת החברות הללו כשליח עצמאי, עלייך להיות רשום ברשויות בתור עצמאי, ויש שתי אופציות עבור כך.

 

התקשרות עם חברת תייוך

האופציה הראשונה היא לבצע הסכם התקשרות מול חברת תיווך. יש כמה חברות אשר מציעות את השירות הזה, שהוא למעשה לחסוך לכם את ההתעסקות מול ביטוח לאומי ומס הכנסה בתמורה לעמלת שירות מסוימת. החברות המובילות בשוק עבורה שירות זה הינן: חברת עצמאי שכיר, חברת גט מוטו פיננסים, חברת ג'יגה וחברת שלוש אחוז.

 

פתיחת תיק עצמאי

האופציה השנייה הינה לפתוח תיק עצמאי. אופציה זו כוללת שלושה שלבים. היא אמנם נשמעת מסובכת, מעיקה ומלאת ביורוקרטיה, אך זה לא בדיוק המצב. בשלב הראשון, יש לפתוח תיק עצמאי בביטוח לאומי, לאחר מכן, לפתוח תיק במע"מ, ולבסוף לפתוח תיק במס הכנסה. לביטוח לאומי יש טופס מקוון שהינו קל ונוח, ואת הביקור במס הכנסה ומע"מ ניתן לסיים תוך דקות ספורות.

אנו ממליצים לכם לא להתעצל ולפתוח את התיק עצמאי, כך תחסכו לעצמכם את העמלות. אך אם אתם יודעים כי לא תעבדו בחברת השליחות לאורך זמן, אין צורך בכל הפרוצדורה וניתן להיעזר בחברת תיווך עבור החודשים הבודדים הללו.

 

ביטוח שליחים

בתור שליחים, אתם תבלו זמן ממושך בנסיעה בכבישים, שעלולים להיות עמוסים, צפופים ואף מסוכנים. סביר להניח שתנהגו מהר כדי להגיע במהירות מקסימלית לבתי הלקוחות, וכך תסכנו את חייכם. אף אחד לא מצפה לתאונה, אך זה דבר שקורה בשלב מסוים לכל אחד. הדרך שלכם להתכונן לתאונה אפשרית היא לשלם על ביטוח שליחים תאונות אישיות.

ביטוח זה הוא דבר שחובה לעשות! ניתן גם להתאים אותו לצרכים שלכם ולאופי העבודה שלכם. ביטוח תאונות אישיות מגיע עם יתרונות רבים. הוא ייתן לכם גב כלכלי במקרה של תאונה, ובמידה שאתם מעל גיל 23, תקבלו פרמיה קבועה מבלי שינוי במחיר. מהרגע שתצרפו לביטוח, תקבלו כיסוי מיידית, ללא תקופת המתנה אשר נהוגה בחברות הביטוח. כמו כן, תקבלו ליווי אישי במידה ותיאלצו לבצע תביעה.

חשוב מאוד לא לזלזל בכך, ולומר שלכם זה לא יקרה. ביטוח זה דבר חשוב והכרחי.

 

הרשמה באתר החברה

כמובן שכדי להתחיל לעבוד כשליח עצמאי, תצטרכו לקבל את שירות החברה, ולעבור את תהליך המיון שלה. בכל חברה יש תהליך מיון שונה, אך הוא יחסית קצר ולא תובעני. ברגע שתירשמו ותקבלו את אישור החברה, תוכלו מיידית להתחיל לבצע את המשלוחים.

שימו לב כי אתם עוקבים אחר זמן העבודה שלכם, והמשכורת המגיעה לכם. זוהי חובתכם ואחריותכם כעצמאים!

 

אופנועים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים