גדר עץ עשה זאת בעצמך

יש לכם חצר שאתם מעוניינים לשדרג ולא ממש בטוחים איך? היום ניתן לעצב את החצר שלכם באופן מושלם ולהפוך אותה לפינת בילוי או ישיבה נהדרת.

אחת הסגנונות האהובים כיום לחצרות  הוא סגנון כפרי וטבעי – ואין חומר גלם שמתאים לסגנון זה יותר מעץ.

לא משנה מה תרצו להוסיף לגינה שלכם, תוכלו לבחור להעשיר אותה בעץ – גדרות עץ, חיפוי עץ לקירות, דק מעץ, פרגולה מעץ ועוד.

עץ נותן מראה חם ונעים לחצר וזה בדיוק מה שצריך.

 

גדרות עץ מעוצבות – מה היתרונות?

תחושת פרטיות ובטיחות:

גדרות עץ גורמות לנו להרגיש בבית בחצר שלנו, ושלא רואים אותנו ולא מסתכלים עלינו. לא כל סוג גדר משיג מטרה זו, וגדרות עץ עושות זאת באופן נהדר. גדר עץ מקנה לנו תחושת פרטיות ובטיחות, וגורמת לחצר שלנו להרגיש ממש כמו סלון נוסף לבית שלנו – רק תחת כיפת השמים.

 

מייפה את החצר:

לגדר עץ יש תפקיד עיצובי חשוב. לא משנה מה הטעם שלכם, קיימים סוגי עץ רבים שתוכלו לבחור מתוכם המתאימים לסגנונות שונים. סוגי עץ נבדלים זה מזה בצבע, בגוון, בצורה, במרקם ואף בצפיפות העץ.

 

גדר במבוק לחצר – למי זה מתאים?

אחד מהסוגים הנפוצים לגידור עץ זה גדר במבוק. גדר במבוק מקנה לחצר מראה טבעי, אך יש לה יתרונות נוספים בגינם בוחרים אנשים להתקין גדר זו. אם אתם מעוניינים בשמירה על הסביבה, גדר במבוק היא הגדר בשבילכם שכן במבוק הוא חומר גלם ידידותי לסביבה שלא מצריך כריתת יערות וקל לשינוע. בנוסף, במבוק מתאים לכמעט כל עיצוב שתרצו שכן גדרות במבוק בעלות אפשרויות עיצוב רבות.

יתרון נוסף לגדר במבוק הוא שמדובר בגדר זולה יחסית – כך שגם אם אתם גרים בבית שכור ולא מעוניינים להשקיע סכום כסף רב אך כן רוצים ליהנות בחצר מגודרת, גדר במבוק זה בשבילכם.

 

כמה עולה להתקין גדר עץ?

המחירים של גידור עץ משתנים ותלויים בשני משתנים:

סוג ומותג העץ:

מן הסתם סוגי עץ שונים לא זהים במחירם, ועץ מלא עולה יותר מעץ סינטטי.

 

אורך הגדר:

לאחר שבחרתם סוג עץ, אורך הגדר המותאם להיקף החצר שלכם יקבע כמה תשלמו פר מטר.

 

שירותי גידור עץ שונים

שער עץ לגינה:

שער עץ זו הדרך ליצור כניסה מרשימה לחצר שלכם שתתן תחושה טבעית ואותנטית מצד אחד ומצד שני תחושת פאר. עבור שער עץ תוכלו לבחור מתוך סוגי עץ רבים, בין אם אתם מעוניינים בעץ מלא ויוקרתי או עץ סינתטי.

 

גדר עץ:

גדר עץ מקנה הופכת את החצר שלכם לחלק ממשי מהבית ואווירה יוקרתית ביותר, כל זאת תוך מתן תחושת פרטיות ובטיחות.

 

מי מספק שירותי גידור עץ?

עבור שירותי גידור עץ אנחנו ממליצים לפנות לבעלי מקצוע שיודעים לעשות עבודות עץ כמו שצריך. חברה שכזו היא "עץ ופלא", המבצעת עבודות עץ לחצר מכל הסוגים ועושה זאת במקצועיות לא מתפשרת וגימור מושלם.

 

גדר

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים