עוברים דירה לבניין מגורים – אתם צריכים מתקן הרמה

במעבר לדירה חדשה בבניין מגורים, יש לנו רהיטים גדולים או כבדים, או רהיטים שאנו מפחדים שיינזקו בעת המעבר. קיימת אופציית העברה בעזרת מתקן הרמה. במאמר הבא נביא לידיעתכם את סוגי הבמות ומה הקריטריונים לבחירת כל אחת מהן.

 

מתקן הרמה ברמה גבוהה

כאשר אנו אומרים מתקני הרמה ברמה גבוהה הכוונה היא לבחירת חברה איכותית שתוכלו לסמוך עליה. על מנת לדעת האם החברה שבחרתם היא חברה איכותית עליכם לבדוק את היצרנים איתם היא עובדת, האם היא מבצעת בדיקות תחזוקה תקופתיות וע״י מי. יש להתייעץ עם המומחים של החברה על מנת שיתאימו לכם את המוצר המתאים לצרכים שלכם.

 

קריטריונים לבחירת הבמה

בעת בחירת במה הייעוץ של המומחים יינתן לכם לפי הצרכים בקריטריונים הבאים: גובה העבודה שבשבילה תצטרכו את הבמה- המנופים מגיעים לגבהים שונים וצריך שיגיעו לקומה שלכם. קריטריון שני וחשוב מאוד הוא משקל ההרמה- חשוב שתבחרו במנוף שיוכל לשאת את כל החפצים שלכם ושהוא מתאים לנשיאת משקל כזה, חריגה מהמשקל המותר עלולה להיות מסוכנת. קריטריון שלישי הוא סוג הבמה- ישנן במות שונות שעולות בעזרת מפרקת או מספרים ומתאימות לתוואי שטח שונה.

 

במת הרמה מסוג חשמלית מפרקית

במת הרמה מסוג חשמלית מפרקת היא במה שפועלת על מספר מצברים ואינה זקוקה לתדלוק,. במה זו מתאימה לעמוד על משטח קשיח כמו לדוגמא כביש מחוץ לבניין המגורים. במה מסוג זה יכולה לשאת עד 230 קילו ולכן היא מתאימה גם לנשיאת עובדים וגם לנשיאת ציוד. היתרון המשמעותי של במה זו היא שהיא נעה על זרוע מפרקית ויכולה להתגבר ולזוז מעל מכשולים כמו עצים ועמודי חשמל.

 

במת הרמה מסוג מספריים חשמלית

במה מסוג זה מתאימה לעבודה בחללים פתוחים או סגורים ועל גבי משטח קשיחים ומישוריים. במה זו היא יציבה מאוד וחזקה ולכן גם בעת נשיאת עובדים והציוד שלכם ישנה בטיחות מקסימלית. חשוב לציין שבמה מסוג זה נעה רק מטה ומעלה ולכן לא מתאימה לכל סוגי ההעברות במידה ויש מכשולים עירוניים שונים. מאחר והיא חשמלית היא מתאימה לעבודה בשכונת מגורים ללא הפרעה של רעש וזיהום אוויר

 

במת הרמה דיזל מפרקית בעלת מנוף סל

במה זו פועלת על דלק ומתאימה מאוד לעבודה בסביבה פתוחה .במת הרמה מסוג זה נקרית כך בעקבות הצורה ואופן העבודה שלה. הבמה בעלת זרוע ארוכה באורכים שונים ובקצה שלה קיים סל המסוגל לקחת בני אדם. בעזרת הזרוע ישנו דיוק רב בהגעה לנקודת העבודה. לבמה זו יש כושר העמסה גבוה, ניווט ותמרון.

לאחר שבחרתם חברת הרמה איכותית שניתן לסמוך עליה, כל שניתן לעשות הוא להתייעץ עם המומחים על הקריטריונים ולבחור בסוג הבמה המתאים ביותר לתוואי השטח של העברה שלכם, ולמשקל הנשיאה שלכם.

מנוף הרמה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים