מדוע דווקא אמן חושים לאירועים עסקיים?

אנחנו עדים לכך שבתקופה האחרונה, תחום האירועים העסקיים מעלה בכל פעם את הרמה, כך שמאירוע אחד לשני, התוכן של האירועים הופך ונהיה יותר ויותר ייחודי. הסיבה לכך, לטעמנו, נובעת מכך שאנשי העסקים מגיעים בכל פעם מחדש לאירוע עם ציפיות גבוהות. כלומר, אנשי העסקים מגיעים לכל אירוע מחדש, בציפייה שהאירוע הנוכחי יהיה טוב יותר מקודמיו. לדעתנו, זו הסיבה העיקרית להזמנת אמן חושים לאירועים עסקיים. אבל יש עוד 4 סיבות נוספות שאתם צריכים לדעת עליהם.

 

אמן חושים מביא תוכן ייחודי

אם נכחתם אי פעם בהופעה של אמן חושים, אתם בטח יודעים שהוא מביא תוכן ייחודי לבמה. אנחנו מתכוונים כמובן לטריקים ותרגילים ייחודיים שלא תוכלו לראות במקומות אחרים. להלן כמה טריקים ותרגילים שאמן חושים מופיע איתם באירועים עסקיים:

 

תרגילי טלפתיה

אמן חושים קורא את המחשבות של היושבים בקהל. באירוע האחרון שנכחנו בו, הוא ידע להגיד לכמה פקידי בנק  את שמותיהם, שמות החברים וקרובי המשפחה שלהם ומה לא. אם לא די בכך, הוא ידע לפנות את מנהלי הסניפים של הבנק ולציין בפניהם את פרטיהם האישיים, כתובות ומאכלים אהובים, מבלי שמישהו מסר לו מידע.

 

תרגילי הזזת חפצים באמצעות כוח המחשבה

מתי ראיתם לאחרונה אמן שמזיז את הפריטים הבאים ללא מגע פיזי?

  • שעונים
  • בקבוקים
  • כפיות ועוד

אם לא ראיתם, סימן שלא נכחתם בהופעה של אמן חושים באירוע עסקי. 

 

אמן חושים כובש את עולם העסקים לאחרונה

זה כבר מעל עשור שאנחנו רואים מופעים של אמני חושים באירועים עסקיים. ממש לא מזמן, נכחנו בהופעה של אמן חושים באירוע של חברת הייטק ואנחנו מוכרחים לציין ששמענו על לא מעט חברים מהתחום ומתחומי עסקים שונים על כך שהם שוקלים להמליץ לאחראי על המופעים אצלם להזמין אמן חושים לאירועים עסקיים. 

 

אמן חושים מעלה מופע ייחודי ובלתי נשכח

כפי שאתם כבר יודעים, עולם העסקים מחפש מופעים ייחודיים, כאלו שלא נראו כמותם בעבר. כאלו שיוכלו להתעלות על המופעים הקודמים שהיו באירועים בחודשים הקודמים ובשנים האחרונות. מופע של אמן חושים זו התשובה המתאימה ביותר למצבים כאלו. הוא מתעלה בקלות על כל מופע אחר. אם לא די בכך, מופעים של אמני חושים נחשבים לייחודיים ובלתי נשכחים, כאלו שמדברים עליהם במשך שנים קדימה.

 

אמן חושים יכול להופיע בפני טווח גילאים רחב

אם שמעתם לאחרונה על אדם מבוגר שנכח באמן חושים ובמקביל, שמעתם על בחור צעיר שחזר מהופעה שכזו ואתם תוהים אם יכול להיות שההופעה מתאימה לגילאים שונים, התשובה היא – כן. אמני חושים יכולים להופיע בפני טווח גילאים רחב, הם מסוגלים להתאים את עצמם לנוכחים בקהל. כך שאם האירוע העסקי שלכם כולל צעירים ומבוגרים כאחד, אתם יכולים להיות בטוחים שהמופע יתאים לכולם.

טריק אמן חושי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים