איפה משיגים כרטיסים למשחקי כדורגל בליגה האיטלקית?

הליגה האיטלקית היא ליגה מהמשובחות בעולם. עם שחקנים מהטופ העולמי ומועדוני פאר בכל קנה מידה, לא פלא שישראלים רבים כל כך מעוניינים להגיע למשחקי כדורגל בליגה האיטלקית. עם זאת, לא אחת הישראלי הממוצע מתקשה עם רכישת הכרטיסים למשחק, עם מציאת כרטיסים אטרקטיביים ווידוא כי האתר דרכו נרכשים הכרטיסים אכן אמין. המשיכו לקרוא וגלו היכן רצוי לרכוש כרטיסים לליגה האיטלקית.

 

הליגה האיטלקית בכדורגל

הליגה האיטלקית בכדורגל, הידועה גם בשמה המקומי סריה א', הינה אחת מליגות הכדורגל הטובות באירופה ובעולם כולו. הליגה נמנית עם 5 הליגות הבחירות ביותר ביבשת, אשר שולחות את המספר הרב ביותר של נציגות לליגת האלופות ולשאר המפעלים האירופאים הבכירים.

כלל הקבוצות המשחקות בליגת העל האיטלקית הינן קבוצות פאר מקדמת הבמה האירופאית. אולם מתוך 20 הקבוצות המשחקות בסריה א' ניתן להצביע על מספר קבוצות על אשר מתעלות על שאר הקבוצות בליגה וקנו לעצמן שם בין לאומי יוצא דופן. כאשר אנו מעוניינים להגיע למשחק כדורגל באיטליה, רצוי כי לפחות אחת מהן תשחק בו ואם אפשר לרכוש כרטיסים למשחק בין שתיים מקבוצות אלו – מה טוב.

קבוצות העל האיטלקיות הן מילאן ואינטר מהעיר מילאנו, רומא ולאציו מעיר הבירה רומא, פיורנטינה, אודינזה וטורינו גם הן קבוצות מובחרות ביותר אך מעל כולן ניצבת יובנטוס. יובנטוס, הידועה בכינוייה הגברת הזקנה, הינה קבוצת הכדורגל הגדולה באיטליה והחביבה מכל על האוהג הישראלי.

 

כרטיסים לליגה האיטלקית

לא פשוט לרכוש כרטיסים לליגה האיטלקית. בעוד שבארץ רכישת הכרטיסים מרוכזת במספר מצומצם של אתרים, המחירים סטנדרטיים ויחסית נמוכים, מחירי הכרטיסים באירופה גבוהים יותר, ניתן לרכוש אותם במספר רב של אתרים ומרווח הטעות גדול במיוחד.

חשוב גם לדעת כי הכרטיסים באצטדיונים עצמם, בזמן המשחק, אף יקרים עוד יותר מהכרטיסים אשר תוכלו לרכוש מראש באתרים השונים, כך שלא כדאי להגיע למשחק ללא כרטיס ולסמוך על רכישת כרטיס בקופות. מומלץ להגיע מצוידים בכרטיסים שרכשתם מאתר אמין ובטוח.

 

כרטיסים מאתרים ישראלים

המקום הטוב ביותר לרכוש בו כרטיסים ליובנטוס או לכל קבוצה אחרת באיטליה הוא אתר ישראלי אשר מוכר כרטיסים למשחקי הליגה האיטלקית. היתרונות ברכישה מאתרים אלו – רבים. ראשית, כאשר שפת האתר היא עברית ולא איטלקית, תוכלו להתמצא באתר בצורה נוחה הרבה יותר, להבין בדיוק אילו כרטיסים אתם רוכשים ולהסיק האם המיקום טוב או לא מספיק טוב.

שנית, ככל שיתעוררו בעיות עם הכרטיס, תרצו לבטל את הרכישה או לברר פרטים אודות המשחק, תהיה לכם כתובת ישראלית אליה תוכלו לפנות. הפניה תיעשה בפשטות וביעילות וללא סרבול שלא נגמר הכרוך בפנייה לאתר מכירות איטלקי.

 

לסיום – רכישה אחראית

לבסוף, יתרון משמעותי במיוחד הוא כפיפות האתר הישראלי לחוקי הגנת הצרכן. אם, חלילה, יתעוררו בעיות עם הרכישה, הכרטיס לא יועבר במועדו וכן הלאה, תוכלו להתעמת עם האתר לאור הדין הישראלי, לעמוד על מימוש ההתחייבות או למצער לקבל פיצויים. לא תוכלו לעשות כן עם אתר איטלקי.

משחק כדורגל

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים