איפה אפשר לקנות כריות לטחורים

אם אתם סובלים או סבלתם בעבר מטחורים אתם בטח יודעים שזו אחת מהבעיות הגופניות הלא נעימות שקיימות. זה כואב בגוף, זה מציק ולא אסתטי. למרות שטחורים הם תופעה שכיחה באוכלוסייה בכלל ובנשים בהיריון בפרט, כמעט ולא מדברים עליה. אז בואו נדבר, איך זה קורה, אילו פעולות תוכלו לעשות כדי להקל על הכאב ואיך תמנעו מהם.

 

מה זה טחורים?

טחורים מקורם בכלי דם הנמצאים בפי הטבעת, כאשר כלי דם אלו נמתחים ומתרחבים, הם יכולים לצנוח ובכך לגרום לדלקת או קרע, מה שנקרא לו טחורים.

טחורים יכולים להופיע בעקבות לחץ נפשי, פעילות גופנית מוגברת, עצירות והם כאמור אף שכיחים בתקופת ההיריון בעקבות העלייה בנפח הדם והלחץ המופעל על פי הטבעת במהלך הלידה.

 

האם יש לכם טחורים?

הסובלים מטחורים ירגישו כאב ניכר בעת השהות בשירותים, לזה יכול להצטרף גם דימום. ישנם עדויות כי אנשים מתקשים לשבת בשל הכאב הרב שנגרם להם. ובנוסף, טחורים יכולים לגרום לגרד סביב פי הטבעת, נפיחות, בליטות אשר חלקן מוסתרות ובעיקר תחושה לא נעימה המסבה חוסר נוחות גדול אליו מתלווה גם הבושה שנלווית סביב בעיה כזו באזור אינטימי.

איך תוכלו להקל על הכאבים?

ראשית, שימו לב כי בעת כאבים ודימומים עזים מומלץ לפנות אל רופא.

שנית, בשוק ישנן שיטות רבות חלקן טבעיות וחלקן תרופתיות שניתן להשיג ברשתות הפארמה ומיועדות להקלה על טחורים. למשל תוכלו לבדוק בבית מרקחת כמו  Pharma Plus – בית מרקחת בתל אביב.

 

כרית טחורים

לסובלים מבעיית הטחורים ידוע היטב כי ישנו כאב רב בכל היבט הקשור למנוחה. כואב לשכב כי זה גורם ללחץ על האזור, כואב לשבת ואפילו סתם עמידה יכולה להכאיב. כדאי לדעת כי לעיתים שינוי צורות הישיבה יכול להביא להקלה ולתוצאות טובות ללא תופעות לוואי של תרופות.

כרית המיועדת לטיפול בטחורים הינה כרית בצורת סופגנייה עם חור גדול במרכז. האזור החיצוני לכרית מרופד וכל הטבעת מחוברת באופן בו אין קצוות אשר יכולות לגרום לטריגר של לחץ.

ישנן כריות כאלו בכל מיני צורות וגדלים וכל אחד יוכל למצוא בו את מה שנוח לו, הן מקלות על העומס ומציעות איזון ביציבה, הן לא גדולות וניתן לקחת אותן אתכם. תוכלו למצוא מבצע על כרית טחורים בקישור המצורף.

 

תפריט עשיר בסיבים תזונתיים ונוזלים

ככל שתשלבו בתפריט שלכם יותר סיבים תזונתיים ונוזלים הדבר יקל על היציאות מה שיקל על תחושת הכאב הנלווית לטחורים. באפשרותכם לשלב תוספי תזונה המכילים סיבים תזונתיים כמו בניפייבר. בנוסף, תקפידו לשתות מים במידת האפשר, כאשר ההמלצה היא על כ- 30-40 מיליליטר מים לכל קילוגרם גוף.

 

משחות וקרמים

ישנם סוגים שונים של משחות אשר נועדות להקלה במקרה של הופעת טחורים, מומלץ להתייעץ עם הרוקח.

כרית

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים