אילו נכסים ניתן למצוא בלוח נדל"ן מסחרי

איפה אתם ממקמים את עצמכם על הסקאלה שבין "אנחנו מתעניינים בהשקעות בנדל"ן" לבין " אני חי, נושם וחושב רק על השקעה בנדל"ן"?

יודעים למה אין אופציה שלא תתעניינו באיזושהי צורה בנדל"ן, חברים? מהסיבה הפשוטה, שאם אתם חייתם על כדור הארץ ב – 3 השנים האחרונות, ראיתם שהדבר הבטוח ביותר להשקעה, זו השקעה בתחום הנדל"ן.

אם אתם עדיין מרגישים שכל מילה שבאה אחרי המילה נדל"ן, היא לא מילה בעיברית בכלל, אנחנו כאן כדאי לתרגם את המונחים. אנחנו רוצים שתצליחו לזרוק לאוויר מילים כמו נכסים מניבים או לוח נדל"ן מסחרי ולהבין מה עומד מאחוריהם.

 

נדל"ן היא מילה קסומה

השקעות שניתן להגדיר כמאה אחוז בטוחות אין בעולם הזה, אבל ההשקעה שהכי קרובה לתיאור זה, היא השקעה בנדל"ן.

 

מה הסיבות?

לבטח אתם מכירים מישהו שהמשפט האהוב עליו הוא "מי יכול להרשות לעצמו לקנות בית עכשיו".

בעיקרון, מדובר באמירה נכונה ונאמנה למציאות, שכן מחירי הנדל"ן נמצאים בעלייה מתמדת מזה עשור לפחות. כשאנחנו כבר בטוחים שהשיא מאחורינו, אנחנו מבינים שהשיא אפילו עוד  לא הגיע.

כל מי שקיבל אי שם בשנות ה – ,60 דירה בירושה או שטח מסחרי, דוגמת מגרש חנייה או חנות, ראה איך הנכס שלו מכפיל את העלות שלו משנה לשנה.

לכן, אם אתם מחפשים תחום להשקיע בו, אחד כזה שגם ילדיכם יוכלו להנות מהתשואות שהוא מניב, נדל"ן זוהי ההשקעה הטובה ביותר שניתן לדמיין.

 

סוגי נכסים

אבל האם מדובר רק בנכסים פרטיים? מחפשים השקעה כדאית שיש לה תשואות יפות במהירות?

מה דעתכם על נדל"ן מסחרי?

 

במה מדובר

תחת ההגדרה של נדל"ן מסחרי, נצליח למצוא מגוון די גדול של נכסים. חניונים וחנויות, משרדים ואפילו תחנות דלק פעילות. בקצרה, כל מה שלא ניתן להגדיר כנדל"ן שנועד למגורים.

 

היתרונות של נדל"ן מסחרי

אם אתם מחפשים השקעה הכי מניבה – הרי שאתם נמצאים בדיוק מולה. כן, להשכיר דירה לדיירים ולקבל שכר דירה מהם זו רעיון נחמד, אבל לקנות מגרש שעליו ייבנה מגרש חנייה, שיום יום יחזיר את ההשקעה בו, זה כבר מגרש של שחקנים בוגרים, חברים.

 

מהם החסרונות של נדל"ן מסחרי

בראש ובראשונה, יש צורך להבין מעט בתחום ולהיעזר בשירותיהם של עורך דין ומתווך מוסמכים.

בנוסף, נכסים מסחריים דוגמת חנות או משרדים להשכרה, יש צורך לשווק בצורה נכונה ללקוחות פוטנציאליים, דבר שמצריך שימוש נוסף בבעלי ניסיון וידע בתחום.

וחשוב גם להזכיר שככל שמדובר בנכס גדול ורציני יותר, כך עולה הצורך להשתמש בחברת ניהול ותחזוקה לאותו המבנה – הוצאה כספית חודשית.

 

בשורה תחתונה – המשחק שווה את זה ?

אנחנו אומרים – אם יש לכם את האמצעים לקנות נדל"ן מסחרי, בהחלט כדאי לעשות זאת – הרווחיות היא גדולה ומשמעותית.

השקעה כספית

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים