איך תדעו שמשתלם למכור את הרכב לפירוק

למכור את הרכב שלכם לפירוק יכולה להיות החלטה חשובה עם השלכת כלכליות. יש הרבה אפשרויות מה לעשות עם הרכב הישן שלכם ואתם תמיד תרצו לדעת שאתם עושים החלטה שתכניס לכם כמה שיותר מזומנים לכיס בכמה שפחות זמן ומאמץ, לא ככה? אם אתם לא בטוחים מה הכי משתלם עבורכם הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא את האופציה הכי משתלמת עבורכם.

 

באיזה מצב המכונית שלכם

אם אם חושבים למכור את המכונית שלכם עבור חלקים, אז אתם בעצם מכירים בכך שהרכב שווה יותר כאשר הוא נמכר עבור החלקים שלו ולא עבור היותי כלי תחבורה. אתם יכולים להיעזר במחשבון מקוון,  הזינו את השנה, היצרן, הדגם ורמת האבזור של המכונית שלכם ותוכלו לראות פחות או יותר כמה שווה הרכב שלכם בתור רכב.  אם ערך הטרייד-אין או הקמעונאי שאתם רואים הוא פחות ממה שקיוויתם אז מכירת המכונית לעסק של קונה רכבים לפירוק זו האופציה עבורכם.

 

כמה זמן יש לכם?

תהליך של מכירת רכב יכול לקחת הרבה זמן. יש את ההתעסקות הבסיסים שדורשת העלאת פרסומים, דיבור עם קונים פוטנציאלים ועוד עוד. אף אחד גם לא מבטיח לכם שהרכב ימכר או שתקבלו את הסכום שאתם מחפשים. אם אתם קצרים בזמן ולא אוהבים התעסקות טרחניות טורדנית שכזו בזכות שירות פירוק רכבים אתם סוגרים את הפינה יותר מהר ממה שתאמינו. תקבלו מחיר הוגן ותוכלו להיפטר אחת ולתמיד מרכבכם הישן.

 

כמה כסף יכניס לכם הרכב

לעתים קרובות קל יותר פשוט למכור את הרכב לפירוק רכבים כי כך זה יכניס הכי הרבה כסף. סביר להניח שתקבלו עסקה טובה תלוי במצב של הדברים הבאים. חלקים שקל יותר למכור ויש להם ביקוש גבוה בשוק. ככה שיותר רוצים ככה אתם יכולים לדרוש יותר כסף בעסקה שלכם מול מפרק הרכבים. קונה רכבים לפירוק בכפר סבא

 

החלקים החשובים -אם הם במצב טוב אז ככה גם העסקה שלכם

  1. מנוע – מישהו שם תמיד יצטרך מנוע חלופי, בין אם זה להחלפה פשוטה, בנייה מחדש או פשוט להפשיט עבור חלקים.
  2. תיבות הילוכים – לתיבות הילוכים יש כל הזמן ביקוש, בין אם יש צורך בשיפוץ או רק החלפה. המחיר יקבע לפי קילומטראז' והאם כל ההילוכים נכנסים או לא.
  3. כריות אוויר – מכיוון מכוניות מעורבות בתאונות וכריות אוויר נפרסות, תמיד יהיה ביקוש לכריות אוויר שאינן בשימוש. קנייה חדשה מהיצרן היא יקרה, ולכן המשומשות זוכות לביקוש גבוה כל הזמן.

 

מה נותן לכם מכירת רכב לפירוק

אתה עשוי להרוויח יותר כסף על ידי  מכירה לקונה רכבים לפירוק כי זה גם חוסך בהוצאות והתעסקות וגם בזמן. בכל זאת , זמן זה כסף אז חבל להתלבט. תפנו לבית העסק המתאים ותזכו למחיר הוגן ושירות אמין.

ג'יפ

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים