איך לקנות קריפטו ולשמור עליו מוגן לטווח הארוך

גם אתם שמעתם לאחרונה עם מטבעות הקריפטו שכולם רוכשים מסביב? אם כן, סביר להניח שגם שמעתם שצריך לדעת איך לקנות את המטבע. שכן, יש כל מיני דברים שחשוב לדעת. במדריך הנוכחי אנחנו נתמקד בקנייה נכונה של קריפטו והדרך הטובה ביותר לשמור עליו מוגן לטווח ארוך. הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע שאתם זקוקים לו בנושא.

 

הרקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו לאחר שכמעט ורכשנו מטבעות קריפטו מבלי להעמיק בנושא. למזלנו, פגשנו בקרוב משפחה שמכיר את התחום באופן מעמיק. הוא ציין בפנינו שרכישה של מטבע מסוג זה אינה עניין שמבצעים סתם כך, באופן אקראי וללא מחשבה מקדימה. לאחר שהוא סיפר לנו את המידע החשוב הזה, הצענו לו לשבת על כוס קפה ועוגה כדי לשמוע פרטים נוספים בנושא. כעת, אנחנו יודעים את כל הפרטים על הקריפטו וחשוב לנו לשתף אתכם איך אתם יכולים לקנות קריפטו בידיעה שתשמרו עליו מוגן לטווח ארוך.

 

בואו נתחיל קודם בהגדרה של הקריפטו

רגע לפני שנציג בפניכם את המסקנות שלנו מהישיבה המשותפת שצוינה בפניכם  לעיל, חשוב שנציג עבור מי מכם שלא יודעים בכלל מה זה קריפטו את ההגדרה המדויקת של המטבע שכולם מדברים עליו לאחרונה. אז קריפטו זה בעצם קיצור של הביטוי: מטבעות קריפטוגרפיים. אם שמעתם פעם על המילה "קריפטוגרפיה" אתם וודאי מקשרים שמדובר בתורת כתיבת הסתר (כלומר, הצפנה). מטבעות הקריפטו הם בעצם נכס דיגיטלי שנועד לשמש כאמצעי חליפין.

 

מה המטרה של מטבעות הקריפטו?

אתם בוודאי רוצים לדעת כבר איך לקנות את המטבעות הבאים שלכם. ובכן, רגע לפני שתעשו זאת, אתם צריכים להכיר במטבעות המדוברים ולראות שהם עונים לצרכים שלכם. לכן, כדאי שתדעו תחילה שהמטבעות מושתתים על הצפנה חזקה שמאפשרת להביא למצבים הבאים:

  • לאבטח עסקאות בתחום הפיננסיים
  • לשלוט בייצור של יחידות נוספות
  • לאמת העברה של נכסים בין משתמשים שונים

 

אז איך אתם יכולים לקנות קריפטו ולשמור עליו מוגן לטווח הארוך?

מהבירור המעמיק שערכנו בנושא, התברר לנו שכדי לקנות מטבע קריפטו בידיעה שהוא נשמר מוגן לטווח ארוך, צריך לבחור בפתרון אחסון המתאים לכם ביותר. מסתבר שיש מגוון פתרונות אחסון וכמה מהם עשויים להקשות עליכם, בגלל שאתם צריכים לזכור את המפתח שלכם (סוג של סיסמה). במידה ותשכחו את הסיסמא, אתם עלולים לאבד את החשבון שלכם. כדי שתוכלו לשמור על המטבעות מוגנים, עליכם לשמור את הסיסמא במקום שלא ייעלם לעולם מצד אחד ומצד שני, לא יהיה גלוי לאף אדם.

 

כמה מילים לסיום המדריך

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך לקנות קריפטו ולשמור עליו מוגן ובטוח לטווח ארוך. כעת, כשיש לכם את המידע המתאים, אתם צריכים לבחור מקום לאחסן בו את הסיסמא שלכם מבלי שאף אחד יידע עליה.

קריפטו

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים